رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۷ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 27 March

پس از سه‌ماه تعویق به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمان برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه «مهر سلامت» مشخص شد. به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، محمد پسران‌رزاق، قائم مقام دبیر این دوره از جشنواره درباره زمان برگزاری اختتامیه این رویداد گفت: مراسم اختتامیه جشنواره سه‎شنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ در […]

پس از سه‌ماه تعویق به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمان برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه «مهر سلامت» مشخص شد.

به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، محمد پسران‌رزاق، قائم مقام دبیر این دوره از جشنواره درباره زمان برگزاری اختتامیه این رویداد گفت: مراسم اختتامیه جشنواره سه‎شنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

وی افزود: در این مراسم که به صورت محدود و با حضور داوران، برگزیدگان و برخی مقامات کشوری برگزار می‌شود، ضمن معرفی نفرات برگزیده اول تا سوم در هر بخش، از برخی آثار به انتخاب داوران تقدیر صورت می‌گیرد.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم کوتاه «مهر سلامت» درباره دلایل تاخیر چند ماهه در برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره این رویداد سینمایی، گفت: با توجه به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکی از متولیان اصلی برگزاری جشنواره «مهر سلامت» است، طبیعتا به دلیل احترام تمام و کمال به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مباره با کرونا با حساسیت بیشتری در برگزاری جشنواره مواجه بودیم که همین امر سبب به تعویق افتادن زمان برگزاری جشنواره شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، پیش از این قرار بود، آبان‌ماه با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شود، که مواجه کشور با موج سوم کوید ۱۹، این امر را با تصمیم شورای سیاست‌گذاری به زمان دیگری موکول کرد.

پسران‌رزاق از اکران آنلاین آثار منتخب این دوره از جشنواره، یک روز قبل از برگزاری مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: با کسب رضایت صاحبان آثار و تمهیدات اندیشیده شده، آثار منتخب دومین جشنواره فیلم کوتاه «مهرسلامت» در سایت جشنواره اکران آنلاین خواهد شد. برای هر اثر یک سانس در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان سینما و مخاطبان جشنواره می توانند روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس msff.ir به تماشای آنلاین آثار منتخب بنشینند.

مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» بصورت آنلاین از اینستاگرام جشنواره به آدرس@mehresalamatfilm  پخش خواهد شد.

دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با هدف ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت از طریق پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با شعار «هر ایرانی یک مهروز سلامت» برگزار ‌می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار