رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

لیام نیسن هنگام نمایش جدیدترین فیلمش در سالن سینما حضور یافت و از هوادارنش برای آمدن به سینما تشکر کرد. به نقل از ددلاین، لیام نیسن برای دیدن هوادارانش به سینمایی در نیویورک رفت که فیلم «تیرانداز» وی در آنجا اکران می‌شد. وی با این حضور از مردمی که در روز بازگشایی سالن‌های سینماهای نیویورک […]

لیام نیسن هنگام نمایش جدیدترین فیلمش در سالن سینما حضور یافت و از هوادارنش برای آمدن به سینما تشکر کرد.

به نقل از ددلاین، لیام نیسن برای دیدن هوادارانش به سینمایی در نیویورک رفت که فیلم «تیرانداز» وی در آنجا اکران می‌شد. وی با این حضور از مردمی که در روز بازگشایی سالن‌های سینماهای نیویورک به تماشای فیلم آمده بودند، تشکر کرد.

وی گفت از آنهایی که به تماشای فیلم جدیدش «تیرانداز» روی پره بزرگ آمده‌اند سپاسگزار است.

نیسن که در سانس ساعت ۷ شب حضور یافته بود گفت: «بازگشت به سینما برای من مثل بازگشت به خانه است. به نظرم مقدس است. این احساس هرگز تغییر نکرده است».

این فیلم قبل از این به صورت محدود در ایالت‌های مختلف به نمایش درآمده بود و دو هفته در راس فروش گیشه‌های آمریکا قرار گرفته بود.

«تیرانداز» تا به امروز ۱۲.۵ میلیون دلار در گیشه‌های آمریکا و کانادا فروش کرده و در سراسر جهان ۱۶.۵ میلیون دلار فروخته است. شهر نیویورک دومین بازار بزرگ سینما در آمریکا پس از لس‌آنجلس است.

نیسن در «تیرانداز» که به نویسندگی و کارگردانی رابرت لورنز ساخته شده در نقش یک ارتشی بازنشسته به نام جیم هنسن ظاهر شده که دلش می‌خواهد کسی کاری به کارش نداشته باشد و در منطقه مرزی محل زندگی‌اش تنهایش بگذارند.

اما همه چیز وقتی تغییر می‌کند که هنسن و یک همکار سابقش شاهد آدم‌ربایی یک پسر ۱۱ ساله می‌شوند و باید در مرز مکزیک-آریزونا جان این پسر نوجوان را که گرفتار کارتل مواد مخدر شده، نجات دهند.

کاترین وینیک، ترسا روییز و خوان پابلو رابا دیگر بازیگران فیلم هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار