رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی‌رویا» به نویسندگی و کارگردانی آرین وزیردفتری و تهیه‌کنندگی مشترکِ سعید سعدی و هومن سیدی پایان یافت. «بی‌رویا» نخستین فیلم بلند وزیردفتری است که پیشتر با فیلم کوتاه «هنوز نه…» برنده جوایزی نظیر سیمرغ آسیایی بهترین فیلم کوتاه از جشنواره جهانی فجر شده […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی‌رویا» به نویسندگی و کارگردانی آرین وزیردفتری و تهیه‌کنندگی مشترکِ سعید سعدی و هومن سیدی پایان یافت.

«بی‌رویا» نخستین فیلم بلند وزیردفتری است که پیشتر با فیلم کوتاه «هنوز نه…» برنده جوایزی نظیر سیمرغ آسیایی بهترین فیلم کوتاه از جشنواره جهانی فجر شده و با فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» در بخش سینه‌فونداسیون جشنواره کن حضور داشته‌است.

طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم ‌رودی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند، که قصه‌ای درباره هویت را روایت می‌کند و با پایان فیلمبرداری، مراحل فنی آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

این فیلم سینمایی نخستین فیلم بلند هومن سیدی در مقام تهیه‌کننده است و طناز طباطبایی و صابر ابر در نقش‌هایی متفاوت در آن حضور یافته‌اند.

در خلاصه داستان «بی‌رویا» آمده است:
مواجهه‌ رویا با دختری بی‌ نام‌ و نشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار