رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

با اهدای جایزه نماد از وایولا دیویس برای دستاوردهایش در بازیگری تجلیل می‌شود. به نقل از ورایتی، وایولا دیویس بازیگر برنده اسکار جایزه آیکون را از انجمن منتقدان فیلم آفریقایی آمریکایی (AAFCA) دریافت می‌کند. دوازدهمین دوره برگزاری این مراسم ۷ آوریل برگزار می‌شود. جیل رابرتسون رییس این انجمن از وایولا دیویس به عنوان بازیگری یاد […]

با اهدای جایزه نماد از وایولا دیویس برای دستاوردهایش در بازیگری تجلیل می‌شود.

به نقل از ورایتی، وایولا دیویس بازیگر برنده اسکار جایزه آیکون را از انجمن منتقدان فیلم آفریقایی آمریکایی (AAFCA) دریافت می‌کند.

دوازدهمین دوره برگزاری این مراسم ۷ آوریل برگزار می‌شود.

جیل رابرتسون رییس این انجمن از وایولا دیویس به عنوان بازیگری یاد کرد که به شیوه‌ای منحصر به فرد این هنر را باورپذیر ساخته و قدرت بی‌نظیر خود را در هر حوزه‌ای به چالش می‌کشد تا به عمق انسانیت هر شخصیتی که نقشش را ایفا می‌کند فرو برود.

وی از فیلم‌های «شک»، «خدمتکار»، «حصارها» و اکنون «بلک باتم ما رینی» به عنوان همین دستاورد یاد کرد.

وایولا دیویس یکی از بازیگرانی است که در هالیوود برای توانایی‌هایش بسیار تجلیل شده است. او سال ۲۰۱۷ جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را برای بازی در «حصارها» دریافت کرد و سال ۲۰۱۵ با بازی در «چطور از یک قتل قسر دربرویم» برنده جایزه بازیگر اصلی امی شد. وی در عرصه تئاتر هم دو جایزه تونی برای «حصارها» و «شاه هدلی دوم» در کارنامه دارد و برای بازی در «خدمتکار» و «شک» نامزدی اسکار را دریافت کرده است.

فیلم «بلک باتم ما رینی» از نتفلیکس یکی از ۱۰ فیلمی است که امسال به عنوان بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰ انتخاب شده‌اند. وایولا دیویس در این فیلم در نقش ما رینی مادر موسیقی بلوز بازی کرده است.

چادویک بوزمن بازیگر فقید که در این فیلم در کنار دیویس بازی کرده نیز در مراسم اهدای جوایز، با دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد تجلیل می‌شود.

جورج سی.وولف کارگردان این فیلم نیز جایزه «سلام به عالی بودن» را از همین انجمن می‌گیرد.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار