رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

شبکه «شما» برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه های مختلف نمایشی، ترکیبی، مستند و گزارشی تدارک دیده است. به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، شبکه تلویزیونی «شما» تدارک وسیعی برای نوروز ۱۴۰۰ دیده و بر این اساس برنامه‌های مختلف نمایشی، ترکیبی و گزارشی را با همکاری سیمای مراکز روی آنتن می‌برد. […]

شبکه «شما» برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه های مختلف نمایشی، ترکیبی، مستند و گزارشی تدارک دیده است.

به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، شبکه تلویزیونی «شما» تدارک وسیعی برای نوروز ۱۴۰۰ دیده و بر این اساس برنامه‌های مختلف نمایشی، ترکیبی و گزارشی را با همکاری سیمای مراکز روی آنتن می‌برد.

نقطه عطف برنامه‌های نوروزی شبکه شما در این سال، تاکید و توجه همه جانبه به داشته‌های مراکز استان‌هاست به طوری که حتی برنامه اختصاصی برای تحویل سال هم تولید نشده و از ظرفیت مراکز بهره گرفته می‌شود.

به این ترتیب آیین تحویل سال نو به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته و قرار است ۱۵ ساعت از کنداکتور شبکه شما به پخش همین برنامه اختصاص یابد.

برنامه‌های پیشواز سال جدید از پنجشنبه ساعت ۲۰ شروع و با همراهی سه مرکز خلیج فارس، خراسان شمالی و فارس تا ساعت ۲۴ ادامه می‌یابد و در روز جمعه ۲۹ اسفند مجدداً از ساعت ۲۰ تا ۲۴ با همراهی سه مرکز چهارمحال و بختیاری، گلستان و فارس برنامه پیشواز سال نو روی آنتن شبکه شما خواهد رفت.

همزمان با سی ام اسفندماه و از ساعت ۶، شبکه شما با همراهی مراکز قزوین، مازندران، بوشهر و اصفهان تا زمان تحویل سال به پخش برنامه‌های شاد می‌پردازد و پس از سخنرانی مقام معظم رهبری با همراهی مراکز خراسان رضوی و آبادان در ساعت ۱۶، این ویژه برنامه خاتمه می‌یابد.

ایام نوروز ۱۴۰۰ هم برنامه‌های مختلفی از شبکه شما پخش خواهد شد به طوری که ۵ هزار و ۱۴۰ دقیقه برنامه نمایشی در کنداکتور این شبکه لحاظ شده که شامل جشنواره فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی، مجموعه جدید «قصه‌های سجاد»، مجموعه نوستالوژیک «باجناقلار» و سریال‌هایی از مراکز آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان، زنجان و سایر مراکز است.

علاوه بر اینها و برای نخستین بار در نوروز ۱۴۰۰ ویژه برنامه کودک «زیر گنبد کبود» هم از شبکه شما پخش می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار