رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی به زودی به صورت آنلاین در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا اکران می‌شود. به نقل از روابط عمومی فیلم، «بعد از تو» درام عاشقانه فرهاد نجفی به تهیه‌کنندگی محمد احمدی که به تازگی نیز به عنوان بهترین فیلم جشنواره «سالنتوی» ایتالیا معرفی شده بود، از چهارم فروردین ۱۴۰۰ اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند. مینا […]

فیلم سینمایی «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی به زودی به صورت آنلاین در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا اکران می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فیلم، «بعد از تو» درام عاشقانه فرهاد نجفی به تهیه‌کنندگی محمد احمدی که به تازگی نیز به عنوان بهترین فیلم جشنواره «سالنتوی» ایتالیا معرفی شده بود، از چهارم فروردین ۱۴۰۰ اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند.

مینا وحید، تیرداد کیایی و با معرفی مهدی حسینی بازیگران اصلی و نیلوفر پارسا، بابک قادری، رضا بادامچی و بازیگر خردسال نادیا نجفی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی بوده‌اند.
پخش بین‌المللی این فیلم برعهده شرکت فرانسوی raft films است.
این فیلم با نام انگلیسی «one night in Tehran» تاکنون در جشنواره‌هایی چون «میلستون»، «کویین پالم» و «وایت کورن»، «فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس»، «دیرکتورکات»، «پاپی جاسپر»، «روزاریتو»، «اونتاریو»، «بدفورد»، «آلترچائو» و … نمایش داشته که ۱۴ جایزه و انتخاب در جشنواره‌های مختلف را به دست آورده است.
از جمله دیگر عوامل فیلم عبارتند از روزبه رایگا مدیر فیلمبرداری، کارن همایونفر آهنگساز، علیرضا علویان صداگذاری، بهرنگ سنجابى تدوینگر، امیر شاهوردی مدیریت صدابرداری، حسن روح پروری طراح صحنه، امید گلزاده طراح گریم، علی نجفی مدیر تولید، بهرام دهقانی مدیریت هنری، یاسر بختیاری مجری طرح.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار