رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«بورات۲» و «زن جوان نویدبخش» برنده جوایز انجمن نویسندگان آمریکا در سال ۲۰۲۱ شدند. به نقل از ورایتی، جایزه بهترین فیلمنامه‌های سال به انتخاب انجمن نویسندگان آمریکا به «بورات ۲» و «زن جوان نویدبخش» رسید. انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) با برگزاری هفتاد و سومین دوره اهدای جوایزش بهترین فیمنامه‌های سال را انتخاب کرد. در مراسمی که به […]

«بورات۲» و «زن جوان نویدبخش» برنده جوایز انجمن نویسندگان آمریکا در سال ۲۰۲۱ شدند.

به نقل از ورایتی، جایزه بهترین فیلمنامه‌های سال به انتخاب انجمن نویسندگان آمریکا به «بورات ۲» و «زن جوان نویدبخش» رسید.

انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) با برگزاری هفتاد و سومین دوره اهدای جوایزش بهترین فیمنامه‌های سال را انتخاب کرد.

در مراسمی که به صورت مجازی برگزار شد «بورات ۲» و «زن جوان نوید بخش» که هر دو در بخش فیلمنامه اسکار هم نامزد دریافت جایزه شده‌اند، به عنوان بهترین فیلمنامه‌های سال انتخاب شدند.

«بورات ۲» در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی به عنوان برنده انتخاب شد. فیلمنامه این فیلم را ساشا بارون کوهن که خودش بازیگر اصلی و کارگران فیلم هم هست، با همکاری چند تن دیگر نوشته است. «زن جوان نوید بخش» هم به عنوان بهترین فیلمنامه اورجینال یا غیراقتباسی انتخاب شد و امرالد فنل که کارگردان و نویسنده فیلم بود به عنوان برنده انتخاب شد.

فنل که بازیگر هم هست در نقش کامیلا پارکر در سریال «تاج» هم بازی کرده است. این سریال به عنوان برنده بهترین فیلمنامه سریال درام انتخاب شد.

کمدی «تد لاسو» از اپل تی‌وی نیز جایزه بهترین سریال کمدی را برد و در عین حال برنده بخش سریال جدید هم شد.

«دسوس اند مرو» از شوتایم جایزه بهترین کمدی یا سریال گفت وگو محور را برد.

اپیزود «کبیر» از سریال «کبیر» از هولو نیز به عنوان بهترین فیلمنامه یک اپیزود کمدی برنده شد و اپیزود «صورتی آتشین» از سریال «اوزاک» نتفلیکس فیلمنامه بهترین اپیزود سریال درام را برد.

جایزه بهترین فیلمنامه فیلم مستند هم به «مخالف» به قلم مارک مونرو و برایان فوگل رسید.

جایزه بهترین فیلمنامه سریال بلند اقتباسی هم به «گامبی وزیر» رسید که برمبنای رمانی از والتر تویس نوشته شده است و فیلمنامه سریال بلند غیراقتباسی هم به «میس آمریکا» از اف‌ایکس تعلق گرفت.

در بخش بهترین فیلمنامه انیمیشن «زیراکس از یک زیراکس» به عنوان برنده انتخاب شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار