رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

جشنواره فیلم نیوزیلند ۲۰۲۱ تاریخ برگزاری‌اش را تغییر داد تا با جشنواره فیلم کن تلاقی نکند. به نقل از ورایتی، جشنواره بین‌المللی فیلم نیوزیلند که به صورت معمول در نیمه سال برگزار می‌شد اکنون تاریخ جدیدی را برای سال ۲۰۲۱ خود اعلام کرده و  قرار است در اکتبر، نوامبر و دسامبر فعالیت کند. این حرکت […]

جشنواره فیلم نیوزیلند ۲۰۲۱ تاریخ برگزاری‌اش را تغییر داد تا با جشنواره فیلم کن تلاقی نکند.

به نقل از ورایتی، جشنواره بین‌المللی فیلم نیوزیلند که به صورت معمول در نیمه سال برگزار می‌شد اکنون تاریخ جدیدی را برای سال ۲۰۲۱ خود اعلام کرده و  قرار است در اکتبر، نوامبر و دسامبر فعالیت کند.

این حرکت نشان می‌دهد انتظار می‌رود ویروس کرونا در فصل چهارم سال وضعیت بهتری داشته باشد. همچنین کمک می‌کند تا این جشنواره با جشنواره فیلم کن تلاقی پیدا نکند. کن به تازگی اعلام کرد از ماه مه به جولای تغییر کرده است.

برگزار کنندگان جشنواره فیلم نیوزیلند گفتند با این تغییر می‌توانند استاندارد بالایی برای مخاطبان بین‌المللی خود فراهم کنند و در عین حال تاریخ‌های جدید این امکان را فراهم می‌کند تا عناوینی را که در جشنواره‌های کن، ونیز و تورنتو برای نخستین بار به نمایش درآمده‌اند، در این جشنواره نیز به نمایش درآورند.

سازمان دهندگان جشنواره انتظار دارند در سال ۲۰۲۲ این رویداد به تاریخ معمول خود بازگردد.

این جشنواره در بیانیه خود تاکید کرده که انجام واکسیناسیون تا آن زمان موجب امنیت جشنواره خواهد شد.

سال‌های پیش این جشنواره به مدت چهارماه برگزار می‌شد و به سراسر کشور می‌رفت و گاه حتی با یک نسخه ۳۵ میلی‌متری از یک فیلم این کار را انجام می‌داد. اکنون دوره جشنواره نسبت به قبل فشرده‌تر شده و در سه ماه برپا می‌شود، ولی هنوز به ۱۳ شهر مختلف می‌رود. اولین شهری که میزبان جشنواره می‌شود اوکلند در ۲۸ اکتبر است و آخرین تاریخ برگزاری جشنواره ۵ دسامبر در چند شهر خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار