رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • سه شنبه 3 فروردین 1400 - 11:31
  • کد خبر : 64669
  • هنر
  • چاپ خبر : جشنواره‌ای برای تفریح‌های خانگی برگزار می‌شود

فرهنگسرای سرو در آستانه بهار ۱۴۰۰ جشنواره «تفریح‌های خانگی فیلم کوتاه ۱ دقیقه‌ای» را برگزار می‌کند. به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، جشنواره «تفریح‌های خانگی فیلم کوتاه ۱ دقیقه‌ای» با بازی و تفریح خانگی با کودکان، نوروز متفاوت کرونایی خاطره‌انگیزی را از تاریخ یکم تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۰  برگزار می‌شود. در فراخوان این جشنواره آمده است: […]

فرهنگسرای سرو در آستانه بهار ۱۴۰۰ جشنواره «تفریح‌های خانگی فیلم کوتاه ۱ دقیقه‌ای» را برگزار می‌کند.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، جشنواره «تفریح‌های خانگی فیلم کوتاه ۱ دقیقه‌ای» با بازی و تفریح خانگی با کودکان، نوروز متفاوت کرونایی خاطره‌انگیزی را از تاریخ یکم تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۰  برگزار می‌شود.

در فراخوان این جشنواره آمده است: «روزهای بلند بهاری از راه رسیده‌‏اند اما با شیوع ویروس کرونا امسال هم تعطیلات نوروز هم تحت الشعاع قرار گرفت و اعضای خانواده مجبور شدند از دید و بازدید‏های نوروزی  و رفتن به مسافرت برحذر بوده تا زنجیره این شیوع را قطع کنند.

بزرگ‌ترها در کنار بچه‌ها باید انگیزه و امید را تقویت و شادی را با بازی و سرگرمی مهمان خانه‏‌های خود کنند.

برای موفقیت بیشتر در مدیریت تعطیلات نوروزی برای شما پیشنهادی خوبی داریم تا با درست کردن کاردستی و تجربه تفریح‏ه‌ای خانگی، تعطیلات متفاوت و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده سپری و این نوروز متفاوت را شاد بگذرانید و این شادی را با دیگر خانواده‌‏ها به اشتراک بگذارید چگونه؟

به ساده‏‌ترین روش از تفریح‌‏های خانگی خود فیلم کوتاه یک دقیقه‌‏ای تهیه و به شماره ۰۹۳۳-۵۹۷۹۵۹۴ واتساپ کنید. به بهترین سرگرمی‏‌ها که مبتکرانه و کاملا خانوادگی باشد جوایزی تعلق خواهد گرفت.»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار