رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از هنرصدا؛ در برنامه شبکه پنجم سیما و در شرایطی که امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در برنامه حضور داشت، ابوالفضل آقاخانی مجری برنامه، پس از آمدن اسم فرهاد مجیدی عباراتی را به زبان آورد که با واکنش تند مدیرعامل آبی ها همراه شد. احمد مددی مدیرعامل استقلال، در گفت‌وگو […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از هنرصدا؛ در برنامه شبکه پنجم سیما و در شرایطی که امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در برنامه حضور داشت، ابوالفضل آقاخانی مجری برنامه، پس از آمدن اسم فرهاد مجیدی عباراتی را به زبان آورد که با واکنش تند مدیرعامل آبی ها همراه شد.

احمد مددی مدیرعامل استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در خصوص توهین مجری تلویزیونی به فرهاد مجیدی گفت: بنده از بروز این اتفاق ابراز تاسف می‌کنم و برای من جای سوال دارد که چرا عده‌ای فرق کری‌خوانی، شوخی و توهین را نمی‌دانند.

مددی ادامه داد: بنده به نمایندگی از خانواده بزرگ استقلال این توهین به سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال را محکوم می‌کنم و از طریق ریاست محترم صدا و سیما و رئیس محترم شبکه پنج این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا با خاطیان برخورد مقتضی صورت پذیرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار