رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سیزدهمین قسمت از ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» امشب (یکشنبه ۸ فروردین‌ماه) حوالی ساعت ۲۱ به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه، در سیزدهمین قسمت از ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج سیما با عنوان «نوروزترین نوروز» به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید و کارگردانی علی […]

سیزدهمین قسمت از ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» امشب (یکشنبه ۸ فروردین‌ماه) حوالی ساعت ۲۱ به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه، در سیزدهمین قسمت از ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج سیما با عنوان «نوروزترین نوروز» به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید و کارگردانی علی خسروی که امشب (یکشنبه ۸ فروردین‌ماه) حوالی ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک، شمیلا و ابوالفضل شیرزاد بازیگران فیلم «خورشید» همراه با چند نفر از اعضای خیریه «انسانم آرزوست» به عنوان مهمان حضور دارند.

وحید رونقی و زینب پورابراهیم میزبان‌های این قسمت از برنامه هستند.

این برنامه به سردبیری و نویسندگی فرزانه پزشکی فضایی شاد و پر از موسیقی دارد، قرار است با قصه‌هایی از سراسر ایران و با نگاهی به صد سال گذشته در آخرین نوروز قرن ۱۴ هجری شمسی ساخته و روانه آنتن شود و شامل بخش‌های مختلفی با موضوعات متنوع از جمله مرور مهم‌ترین رویدادهای قرن، ایران‌گردی، مشاهیر، موسیقی زنده و بخش‌های شاد و متنوع دیگر است.

همچنین چهره‌های شاخص موسیقی، سینما و تلویزیون، ورزش، سیاست و … مهمان قسمت‌های مختلف این برنامه خواهند بود.

مخاطبان و علاقه‌مندان این برنامه که از ۲۶ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ هر شب به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، می‌توانند خبرها، آیتم‌ها، ویدیوها و همچنین بخش‌هایی از پشت صحنه این برنامه را پس از پخش هر قسمت در صفحه اینستاگرام «نوروزترین نوروز» به نشانی norooztarinnorooz مشاهده و دنبال کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار