رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

انیمیشن «دیوار چهارم» به کارگردانی محبوبه کلایی در جشنواره انسی ، نمایش خواهد داشت. «دیوار چهارم» ساخته محبوبه کلایی چندی پیش به بخش فیلم های پویانمایی کوتاه چهل و هشتمین جشنواره پویانمایی «زاگرب» راه یافته بود و این دومین حضور بین‌المللی این انیمیشن در جشنواره‌های معتبر جهانی در سال ۱۴۰۰ است. این انیمیشن در بخش چشم […]

انیمیشن «دیوار چهارم» به کارگردانی محبوبه کلایی در جشنواره انسی ، نمایش خواهد داشت.

«دیوار چهارم» ساخته محبوبه کلایی چندی پیش به بخش فیلم های پویانمایی کوتاه چهل و هشتمین جشنواره پویانمایی «زاگرب» راه یافته بود و این دومین حضور بین‌المللی این انیمیشن در جشنواره‌های معتبر جهانی در سال ۱۴۰۰ است.

این انیمیشن در بخش چشم انداز فیلم‌های کوتاه جشنواره فیلم انسی حضور خواهد داشت.

در خلاصه داستان انیمیشن ۱۰ دقیقه ای «دیوار چهارم» آمده است: «آرزو، خیال و خواسته‌هایش در یک آشپرخانه کوچک خلاصه شده؛ پسرک لکنتی آنجا مشغول بازی‌ست.»

محبوبه کلایی، نویسندگی، کارگردانی، انیمیت، تصویربرداری، ساخت مدل و تدوین فیلم را بر عهده داشته و حسین قورچیان نیز، طراحی و ترکیب صدای این اثر را انجام داده است.

جشنواره فیلم‌های انیمیشن «انسی» یکی از معتبرترین رویدادها در عرصه پویانمایی در سطح بین‌المللی است که هر ساله در ماه ژوئن در شهر انسی فرانسه برگزار می‌شود، شروع این جشنواره به سال ۱۹۶۰ برمی‌گردد که در ابتدا به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۹۹۸ به رخدادی سالانه تبدیل شده است.

شصت و یکمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی امسال از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ ژوئن (۲۴ تا ۲۹ خرداد) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار