رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

امین زندگانی مجری برنامه «۱۴ اینچ» با حضور محمود دینی و رسول توکلی بازیگران سریال «آینه عبرت»، به مرور این سریال می‌پردازد. به نقل از روابط ‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه «۱۴ اینچ» در ششمین قسمت میزبان بازیگران سریال «آینه عبرت» خواهد بود. این مجموعه تلویزیونی که طی سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۰ ساخته و در ۵۰ قسمت پخش شد، بر […]

امین زندگانی مجری برنامه «۱۴ اینچ» با حضور محمود دینی و رسول توکلی بازیگران سریال «آینه عبرت»، به مرور این سریال می‌پردازد.

به نقل از روابط ‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه «۱۴ اینچ» در ششمین قسمت میزبان بازیگران سریال «آینه عبرت» خواهد بود.

این مجموعه تلویزیونی که طی سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۰ ساخته و در ۵۰ قسمت پخش شد، بر اساس پرونده‌های موجود در اداره کل مبارزه با مواد مخدر، به مشکل مواد مخدر می‌پردازد.

محمود دینی، رسول توکلی، جواد گلپایگانی، روح‌انگیز مهتدی، گیتی معینی، عنایت‌الله بخشی، سروش خلیلی، ملیحه نصیری، بهزاد رحیم‌خانی، غلامرضا اصانلو و مهری ودادیان در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در «۱۴ اینچ» بخش‌هایی از سریال‌های تلویزیون، پخش و امین زندگانی با بازیگران و کارگردانان این سریال‌ها به گپ و گفت و مرور خاطرات می‌نشیند.

بازخوانی تیتراژ‌های پایانی سریال‌ها توسط آیدین توسلی و بخش استندآپ کمدی با اجرای میثم درویشان‌پور از دیگر آیتم‌های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه پخش می‌شود.

«۱۴ اینچ» به‌تهیه‌کنندگی فرزام محبی جمعه شب ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. بازپخش آن نیز شنبه ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ خواهد بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار