رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

حسین ملکی مدیر فیلم‌برداری، عکاس و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت. حسین ملکی مدیر فیلمبرداری، عکاس و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که از مدتی پیش درگیر بیماری بود، صبح امروز ۱۴ فروردین ماه دار فانی را وداع گفت. تورج منصوری رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران با تایید این خبر گفت: حسین ملکی به دلیل بیماری […]

حسین ملکی مدیر فیلم‌برداری، عکاس و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت.

حسین ملکی مدیر فیلمبرداری، عکاس و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که از مدتی پیش درگیر بیماری بود، صبح امروز ۱۴ فروردین ماه دار فانی را وداع گفت.

تورج منصوری رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران با تایید این خبر گفت: حسین ملکی به دلیل بیماری کهنه‌ای که داشت از دنیا رفت. در حال انجام امور اداری برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین این هنرمند پیشکسوت در بهشت زهرا هستیم و به محض قطعی شدن، روند برگزاری مراسم را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

ملکی مدیر فیلمبرداری بیش از ۳۰ فیلم سینمایی بوده و در نزدیک به ۵۰ فیلم و سریال ایفای نقش کرده است.

از جمله آخرین نقش آفرینی‌های او می‌توان به قسم (۱۳۹۷)، بچه مهندس (۱۳۹۷)، رهایم نکن (۱۳۹۷)، از یادها رفته (۱۳۹۶)‌، پاسیو (۱۳۹۶)، جاده قدیم (١٣٩۴) و حبیب آقا (١٣٩٣) اشاره کرد.

او در سال ۱۳۶۹ برنده سیمرغ بلورین بهترین عکاسی (بخش مسابقه مواد تبلیغاتی فیلم‌ها) از نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «ریحانه» شد.

خبرگزاری صبا درگذشت این هنرمند را به جامعه سینما و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار