رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تارانتینو وعده داده است که کات طولانی‌تری از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon A Time In Hollywood) را به صورت سریال پخش می‌کند. او قبلا نسخه طولانی‌تر «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) را در قالب یک مینی‌سریال ۴ قسمته از نتفلیکس پخش کرد. مارگو رابی اخیرا در مصاحبه با ورایتی گفت که یک […]

تارانتینو وعده داده است که کات طولانی‌تری از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon A Time In Hollywood) را به صورت سریال پخش می‌کند. او قبلا نسخه طولانی‌تر «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) را در قالب یک مینی‌سریال ۴ قسمته از نتفلیکس پخش کرد.

مارگو رابی اخیرا در مصاحبه با ورایتی گفت که یک کات ۲۰ ساعته از فیلم روزی روزگاری در هالیوود وجود دارد. رابی در این مصاحبه آنلاین، به شوخی گفت: «خیلی دوست دارم که کات پنج ساعته از تمام فیلم‌هایم را ببینم.» این واکنش رابی به این سوال بود که آیا نسخه طولانی‌تری از فیلم «جوخه انتحار» Suicide Squad ساخته دیوید آیر وجود دارد یا نه.

وارنرمیدیا پیش‌تر اعلام کرده بود که کات کارگردان «جوخه انتحار» (۲۰۱۶ Suicide Squad) را منتشر نمی‌کند. رابی نیز در این گفتگو ادامه داد: تا جایی که می‌دانم کات کارگردان (دیوید آیر) وجود ندارد و قرار نیست پخش شود.

او در این مصاحبه گفت: اما یک کات ۲۰ ساعته از فیلم روزی روزگاری در هالیوود وجود دارد که… چیزهای زیادی وجود دارد که شما ندیده‌اید، کارهای شگفت‌انگیزی انجام دادیم و  به هزار دلیل به کات نهایی راه پیدا نکرد.

تارانتینو ظاهرا در حال نگارش رمان «روزی روزگاری در هالیوود» است و بخش‌های جدید و پایانی متفاوت برای داستان ترسیم کرده است. «برد پیت» بازیگر برنده‌ اسکار این فیلم در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفته بود که دیدن کات بلندتر این فیلم ایده‌ بسیار جذابی است. او  نمی‌گوید که مینی‌سریال از نتفلیکس پخش می‌شود یا شبکه‌های دیگر اما در این‌باره می‌گوید: شما تجربه‌ دیدن فیلم به شکل سینمایی را در اختیار دارید، اما می‌توانید محتوای بیشتری را در قالب سریال عرضه کنید.

منبع: همشهری آنلاین

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار