رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

کاوه مظاهری کارگردان فیلم سینمایی «بوتاکس» از تلاش برای اکران این فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» خبر داد. کاوه مظاهری کارگردان فیلم سینمایی «بوتاکس» با اشاره به برنامه برای نمایش این فیلم سینمایی گفت: در تلاش هستیم در سال جاری فیلم سینمایی «بوتاکس» را در گروه هنر و تجربه اکران کنیم، البته پیش […]

کاوه مظاهری کارگردان فیلم سینمایی «بوتاکس» از تلاش برای اکران این فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» خبر داد.

کاوه مظاهری کارگردان فیلم سینمایی «بوتاکس» با اشاره به برنامه برای نمایش این فیلم سینمایی گفت: در تلاش هستیم در سال جاری فیلم سینمایی «بوتاکس» را در گروه هنر و تجربه اکران کنیم، البته پیش از هر چیز باید دید که کرونا چه وضعیتی را برای ما رقم می‌زند.

وی بیان کرد: همچنین این فیلم قرار است در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی حضور پیدا کند که اکثر جشنواره‌های خارجی از اردیبهشت ماه فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

این کارگردان سینما درباره دیگر فعالیت‌های هنری خود توضیح داد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ما برای تولید را به هم ریخته است برای همین نمی‌توانیم خیلی دقیق در زمینه فعالیت‌های هنری برنامه‌ریزی کنیم.

وی تاکید کرد: پروژه‌ای سینمایی در دست دارم که برای نگارش آن اقدام کرده‌ام و به احتمال زیاد اواخر سال جاری به مرحله تولید می‌رسد.

مظاهری گفت: متاسفانه در شرایط شیوع ویروس کرونا دچار ناامیدی شده‌ایم و نمی‌دانیم که اگر فیلمی هم ساخته می‌شود نتیجه نهایی آن، چه خواهد بود و آیا امکان دیده شدن آن فراهم می‌شود یا خیر. الان دوستانی که فیلم هم می‌سازند اگر برگشت مالی فیلم برایشان مهم باشد کمتر به سمت تولید فیلم می‌روند و بیشتر به سمت ساخت فیلم برای شبکه نمایش خانگی رفته‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار