رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
در شانزدهمين حضور بين المللى

اولین نمایش «بندر بند» در بلژیک

اولین نمایش فیلم «بندر بند» در بلژیک، بر پرده‌ی جشنواره فیلم «مووو» رخ خواهدداد. فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت و به تهیه کنندگی مشترک او و مهشید آهنگرانی فراهانی، به همراهی فرهاد فزونی به عنوان کارگردان هنری و پخش بین المللی شرکت ایریماژ در پانزدهمین حضور بین‌المللی در جشنواره فیلم مووو به نمایش […]

اولین نمایش فیلم «بندر بند» در بلژیک، بر پرده‌ی جشنواره فیلم «مووو» رخ خواهدداد.
فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت و به تهیه کنندگی مشترک او و مهشید آهنگرانی فراهانی، به همراهی فرهاد فزونی به عنوان کارگردان هنری و پخش بین المللی شرکت ایریماژ در پانزدهمین حضور بین‌المللی در جشنواره فیلم مووو به نمایش در می‌آید. این فیلم که در روزهای اخیر، جایزه «نتپک» را از جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو دریافت کرده‌است، پیش از این در جشنواره هایی چون تورنتو، زوریخ، میل ولی، بسفر، فیلم هایی از جنوب، هاینان آیلند و … حضور داشته و در جشنواره کلکته جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرده‌است.


گفتنی است جشنواره فیلم مووو که با اختصاص بخشی ویژه به سینمای ایران، بنا بود در دو هفته و به شکل حضوری از ۳۱ فروردین سال جاری در شهر بروژ برگزار شود، با توجه به محدودیت های جدید کرونایی به شکل مجازی برگزار خواهدشد.
و اما «بندربند» را رضا کولغانى، امیر حسین طاهرى ، مهلا موسوى و پگاه آهنگرانى بازی کرده‌اند.

منبع: سینماتیکت

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار