رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 - 14:14
  • کد خبر : 67114
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : جزییات بیمه درمان تکمیلی هنرمندان اعلام شد
دریافت خدمات با پرداخت فرانشیز

جزییات بیمه درمان تکمیلی هنرمندان اعلام شد

صندوق اعتباری هنر اعلام کرده در اجرای قرارداد بیمه درمان تکمیلی سال قبل تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد ریال خسارت به بیمه شدگان پرداخت شده است. به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در اجرای قرارداد سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر تاکنون بیش از ۳۶ هزار پرونده به شرکت بیمه‌گر ارسال […]

صندوق اعتباری هنر اعلام کرده در اجرای قرارداد بیمه درمان تکمیلی سال قبل تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد ریال خسارت به بیمه شدگان پرداخت شده است.
به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در اجرای قرارداد سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر تاکنون بیش از ۳۶ هزار پرونده به شرکت بیمه‌گر ارسال شده و بیش از ۵۸ میلیارد ریال خسارت پاراکلینیکی، بیمارستانی و دندانپزشکی (به جز معرفی نامه‌های صادر شده) در ۸۱۶ مرحله به بیمه شدگان پرداخت شده است.

بیش از ۳۰ هزار نفر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور و افراد تحت تکفل نیز از بیمه درمان تکمیلی در سال ۹۹ برخوردار شدند.

بر این اساس ۵ درصد در طرح امید، ۷۶ درصد در طرح آرامش و ۱۹ درصد در طرح رفاه قرار دارند.

ارائه خدمت در بیش از ۴ هزار مرکز درمانی، سرپایی، بیمارستانی و دندانپزشکی در سراسر کشور به بیمه شدگان انجام می‌شود و اعضا می‌توانند با مراجعه به مراکز طرف قرارداد صرفاً با پرداخت مبلغ فرانشیز مراحل درمانی خود را طی نمایند.

در صورت مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد، برای دریافت هزینه‌های پزشکی تحت پوشش بیمه تکمیلی، بیمه شدگان می‌توانند مستندات درمان خود را از طریق سامانه «بیمانو» بارگذاری و پس از تأیید مدارک به‌صورت رایگان ارسال کنند.

قرارداد بیمه تکمیلی از تاریخ اول مهر ماه ۱۳۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برقرار است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار