رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

برنامه رادیویی «خشت اول» با موضوع نقش مادران در تربیت فرزندان از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. برنامه «خشت اول» امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۲ روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود. این برنامه با حضور طاهره سادات میرقائمی روان‌شناس و رفتارشناس به نقش مادران در تربیت فرزندان می‌پردازد. بزرگ‌ترین رمز سعادت در هر خانواده‌ای مهر و محبت است. بر اثر مهر […]

برنامه رادیویی «خشت اول» با موضوع نقش مادران در تربیت فرزندان از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

برنامه «خشت اول» امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۲ روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود. این برنامه با حضور طاهره سادات میرقائمی روان‌شناس و رفتارشناس به نقش مادران در تربیت فرزندان می‌پردازد.

بزرگ‌ترین رمز سعادت در هر خانواده‌ای مهر و محبت است. بر اثر مهر و علاقه است که کودکان دارای تربیت صحیح می‌شوند. خانواده نهادی مقدس و هسته نخستین جامعه و از عوامل اصلی انتقال فرهنگ، اندیشه، اخلاق، سنت و عواطف از نسلی به نسل دیگر است و ثمره این نهاد فرزند است در این برنامه نیز به سهم مادران در تربیت و تاثیرپذیری بر فرزندان بحث و گفتگو می‌شود و به این مساله که مادر از ابتدایی‌ترین مراحل پیدایش به عنوان مربی همراه انسان است اشاره می‌شود.

برنامه «خشت اول» در گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به نویسندگی و تهیه کنندگی مریم یوسفی پور و اجرای فاطمه امجدیان هر شنبه ساعت ۱۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار