رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

مستند «سرای کهن» تولید شبکه مستند سیما به جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار راه یافت. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تهیه کننده و کارگردان «سرای کهن» دراینباره گفت: این مجموعه  سال ۹۸ با  موضوع حفاظت و مرمت ابنیه تاریخی در شبکه مستند  تولید و پخش شد. حالا قسمت نخست  […]

مستند «سرای کهن» تولید شبکه مستند سیما به جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار راه یافت.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تهیه کننده و کارگردان «سرای کهن» دراینباره گفت: این مجموعه  سال ۹۸ با  موضوع حفاظت و مرمت ابنیه تاریخی در شبکه مستند  تولید و پخش شد. حالا قسمت نخست  آن که به حفاظت و مرمت مسجد امام (ره) و سرای میزانی از آثار تاریخی تهران  پرداخته، در بخش سینمای ایران،  مستندهای  نیمه‌بلند  جشنواره یادگار پذیرفته شده است.

محسن رمضان‌زاده  افزود: در این فیلم مستند بینندگان با محمدحسن محبعلی استاد برجسته مرمت ( مرمتگر مسجد امام ره ) و شیوه کار ایشان آشنا می‌شوند.

این مجموعه در شبکه مستند تولید شده و از عوامل آن می‌توان به پژوهش، تهیه‌کننده، کارگردان و تدوین: محسن رمضان زاده،

تصویربردار: رضا مهرزاد، صدابردار و صداگذار: علی نوری، گوینده: شهرام درخشان  و مدیرتولید: جواد توکلی نیا اشاره کرد.

جشنواره فیلم‌های میراث فرهنگی یادگار به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با همکاری معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شبکه مستند، انجمن کارگردانان سینمای مستند، انجمن سینمای جوانان، صداوسیمای مرکز قزوین، استانداری قزوین و شهرداری قزوین در تاریخ ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار و نمایش آثاربه صورت آنلاین و از طریق پلتفرم هاشور خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار