رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

لیدی گاگا بازیگر و خواننده آمریکایی با گذاشتن یک پست اینستاگرامی از اتمام فیلمبرداری فیلم «خانه گوچی» خبر داد. به نقل از فرست‌پست، لیدی گاگا بازیگر و خواننده سرشناس آمریکایی روز گذشته ۹ می با گذاشتن یک پست اینستاگرامی از پایان فیلمبرداری فیلم «خانه گوچی» («خاندان گوچی») به کارگردانی ریدلی اسکات خبر داد. لیدی گاگا با قرار […]

لیدی گاگا بازیگر و خواننده آمریکایی با گذاشتن یک پست اینستاگرامی از اتمام فیلمبرداری فیلم «خانه گوچی» خبر داد.

به نقل از فرست‌پست، لیدی گاگا بازیگر و خواننده سرشناس آمریکایی روز گذشته ۹ می با گذاشتن یک پست اینستاگرامی از پایان فیلمبرداری فیلم «خانه گوچی» («خاندان گوچی») به کارگردانی ریدلی اسکات خبر داد.

لیدی گاگا با قرار دادن عکسی از ریدلی اسکات با ماسکی به صورت در کنار خودش نوشت: فیلمبرداری «خانه گوچی» به پایان رسید.

«خانه گوچی» قرار است روز ۲۴ نوامبر در گرماگرم فصل جوایز امسال راهی سینماها شود.

در این فیلم در کنار لیدی گاگا، آدام درایور، آل پاچینو، جرمی آیرونز، جرد لتو و سلما هایک نقش آفرینی می کنند.

درام «خانه گوچی» داستان واقعی توطئه پاتریشیا رجیانی  با بازی لیدی گاگا برای قتل شوهرش مائوریزیو گوچی با بازی آدام درایور است.

آل پاچینو ستاره کهنه کار هالیوود نیز در این فیلم در نقش آلدو گوچی ظاهر می شود. حضور آل پاچینو البته با حاشیه هایی نیز همراه بوده است، چندی پیش پاتریشیا گوچی دختر آلدو گوچی سردودمان امپراتوری مد گوچی از انتخاب آل پاچینو در نقش پدرش در این فیلم انتقاد کرد، او گفت: پدرم مردی زیبا بود که همه زیبایی های ظاهری همچون قد بلند، اندام باریک و چشمان آبی را داشت. این درحالیست که کارگردان فیلم تصویر یک «تبهکار چاقِ کوتوله» را از او می خواهد نشان دهد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار