رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

حنانه خلفی، نوجوان حافظ کل قرآن کریم، دوشنبه ۲۰ اردیبهشت میهمان «ماه دستان» می باشد . به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «ماه دستان» در این قسمت میزبان، یکی از فرزندان ایران زمین است که با سعی و تلاش و استفاده درست از نعمات الهی توانست در  ۷ سالگی حافظ کل […]

حنانه خلفی، نوجوان حافظ کل قرآن کریم، دوشنبه ۲۰ اردیبهشت میهمان «ماه دستان» می باشد .

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «ماه دستان» در این قسمت میزبان، یکی از فرزندان ایران زمین است که با سعی و تلاش و استفاده درست از نعمات الهی توانست در  ۷ سالگی حافظ کل قرآن کریم شود .
حنانه در حال حاضر کلاس هشتم است و دارای لیسانس علوم قرآن و حدیث از سازمان سنجش و مدرک معادل کارشناسی ارشد از سازمان تبلیغات اسلامی می باشد .
وی ضمن آشنایی با شاخه های مختلف علوم قرآنی همچون صرف و نحو ، علوم بلاغت ، ترجمه و تفسیر، توانسته از مقام معظم رهبری ( حفظه الله ) مجوز ضبط ترتیل قرآن کریم را دریافت کند .
کسب رتبه سوم در مسابقات بین المللی احسن الاصوات در کشور امارات و کسب رتبه اول در مسابقات کشوری اوقاف ، بسیج و دارالقرآن امام علی ( ع ) از مقام های وی در رقابت های قرآنی است .
از جمله فعالیتهای حنانه خلفی تبلیغ فرهنگ قرآنی با اجرای بیش از ۲۵۰۰ برنامه در ایران و برخی از کشورهای جهان و عضویت در جمعیت هلال احمر می باشد .
ضمنا عنوان گفتگوی روانشناختی دکتر اقبالی نسب در این برنامه به حق همسایگی اختصاص دارد .
این برنامه با اجرای سید جواد هاشمی و شمیم علیزاده تقدیم بینندگان می شود .
«ماه دستان» هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه به وقت تهران و ۱۹:۴۵ دقیقه به وقت اروپای مرکزی از جام جم پخش می شود .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار