رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

روز شنبه یکم خرداد ماه ۱۴۰۰، حوزه هنری، مستند «دیوارکش» از آخرین تولیدات مرکز مستند «سفیر فیلم» را برای فعالان فضای مجازی اکران خواهد کرد. به نقل از روابط عمومی «سفیرفیلم»، سید مهدی دزفولی تهیه کننده مستند «دیوارکش» گفت: این مستند به زودی در دسترس همگی علاقمندان قرار خواهد گرفت اما پیش از انتشار عمومی […]

روز شنبه یکم خرداد ماه ۱۴۰۰، حوزه هنری، مستند «دیوارکش» از آخرین تولیدات مرکز مستند «سفیر فیلم» را برای فعالان فضای مجازی اکران خواهد کرد.

به نقل از روابط عمومی «سفیرفیلم»، سید مهدی دزفولی تهیه کننده مستند «دیوارکش» گفت: این مستند به زودی در دسترس همگی علاقمندان قرار خواهد گرفت اما پیش از انتشار عمومی آن، این اثر برای طیف‌های مختلف فرهنگی اعم از فعالان فضای مجازی، برخی از اساتید دانشگاه‌ها و چهره‌های فرهنگی و هنری و همچنین برخی از مستندسازان اکران خواهد شد تا اگر ایراد و ابهامی در کار وجود دارد برطرف شده و بازخوردهای کار را بسنجیم و با رفع ایرادات و شبهات، مستند را به صورت عمومی منتشر کنیم.

وی تاکید کرد: این مستند ۸۰ دقیقه است و موضوع آن ارتباط مسائل جنسی و آزادی‌های فردی و اجتماعی با حوزه مسائل سیاسی است و به خصوص ایران قبل و بعد از انقلاب و برخی از کشورها همانند عربستان و ترکیه و آمریکا را از این نظر مورد بحث و بررسی قرار داده است. پیش تولید این مستند ۱۰ ماه زمان برده است و تولید آن نیز از آبان ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و در اردیبهشت ۱۴۰۰ به پایان رسیده است و امیدواریم که بتوانیم در فضای کنونی کشور که فضای انتخاباتی هم هست اثرگذار باشیم و حرف مستند هم به خوبی شنیده شود.

دزفولی تاکید کرد: مخاطب اصلی این مستند توده جامعه ایران است که در فرآیندهای اجتماعی و سیاسی اثرگذار هستند و امیدواریم که بتوانیم با این مستند بر این توده مردم تاثیرگذار باشیم.

محسن آقایی کارگردان «دیوارکش» هم با بیان اینکه این اثر مستندی است که حرف‌های اجتماعی و سیاسی متفاوتی را می‌زند ابراز امیدواری کرد که جدیدترین مستندی که تولید کرده است همانند ۲ مستند قبلی او با نام‌های «پرزیدنت آکتور سینما» و «ایکسونامی» دچار حواشی ناخواسته نشود و این بار بتواند به خوبی اثرگذار شده و دیده شود.

این مستند ساز همچنین درباره درون مایه مستند خود گفت: ارتباط مسائل سیاسی با حوزه مسائل جنسی از موضوعات مهم در ایران و غرب است که در این مستند به بررسی همین موضوع پرداخته‌ایم و طوری مستند ساخته شده است که هم مخاطب با آن همراهی کند و هم بتوانیم حرف‌های خود را به صورت ساده و همه فهمی بزنیم.

مستند «دیوارکش» به زودی در بسترهای پخش عماریار و فیلمگردی و همچنین در سایت موسسه «سفیرفیلم» برای عموم در دسترس و قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار