رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

۱۰ اثر از بین فیلم‌های خارجی حاضر در بخش‌های مختلف سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با زیرنویس انگلیسی در سینماها اکران می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در این دوره از جشنواره، ده فیلم از کشورهای مختلف، بدون زیرنویس فارسی و صرفا با زیرنویس انگلیسی اکران […]

۱۰ اثر از بین فیلم‌های خارجی حاضر در بخش‌های مختلف سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با زیرنویس انگلیسی در سینماها اکران می‌شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در این دوره از جشنواره، ده فیلم از کشورهای مختلف، بدون زیرنویس فارسی و صرفا با زیرنویس انگلیسی اکران می‌شود.

فیلم‌های «خوراک عزا» از ترکیه، «کم پیدایی» محصول فرانسه، «آقای باخمان و کلاس درس او» از آلمان، «یک جای معمولی» از اوکراین، «بر فراز دریا» محصول چین، «حقایقی درباره زندگی شیرین» از ایتالیا، «گاتر بی» از دانمارک، «خطایی کوچک در ماتریس» از آمریکا «عمو» از دانمارک و «دیوار صوتی» از لبنان آثاری‌اند که با زیرنویس انگلیسی اکران خواهند شد.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار