رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بازیگر سریال «روزهای آبی» از شرایط تولیدی این سریال که در فضای کرونا شبیه قرنطینه بود سخن گفت. کیوان ساکت اف بازیگر سریال «روزهای آبی» درباره این سریال که این شب‌ها از شبکه پنج پخش می‌شود بیان کرد: من کاراکتر اقبال را در سریال «روزهای آبی» ایفا کردم که پسر خاله گلاب است و به همراه مادرش […]

بازیگر سریال «روزهای آبی» از شرایط تولیدی این سریال که در فضای کرونا شبیه قرنطینه بود سخن گفت.

کیوان ساکت اف بازیگر سریال «روزهای آبی» درباره این سریال که این شب‌ها از شبکه پنج پخش می‌شود بیان کرد: من کاراکتر اقبال را در سریال «روزهای آبی» ایفا کردم که پسر خاله گلاب است و به همراه مادرش از حقوق اهالی روستا طرفداری می‌کند ولی مظلومیت‌های خودش را دارد.

او نحوه نزدیکی خودش به شخصیت اقبال را چنین تشریح کرد: معمولاً هر بازیگری وقتی ایفای نقش کاراکتری را می‌پذیرد، دوست دارد تجربه جدیدی به دست بیاورد و این خلق شخصیت، ویژگی کار بازیگر است، شخصیت این کاراکتر داستانی هم با شخصیت اصلی من تفاوت زیادی دارد.

وی اضافه کرد: از نظر من این کاراکتر داستانی نمی‌توانست فردی با ظاهر و طرز صحبت کردن معمولی باشد، با توجه به فضای کلی کار که در قالب آن برخی از بازیگران به سمت کار تیپیکال رفته بودند، با آقای سنگ‌چاپ و کارگردان کار آقای حاجی‌غلامی مشورت کردم و قرار بر آن شد که اختلالی در کلام و بیان اقبال وجود داشته باشد تا وقتی زنش به دلایل غیر منطقی از او قهر می‌کند، مخاطب تصور نکند که این کار زن او غیر عادی است، یعنی با وجود ضعف در شخصیت اقبال، قهرهای مکرر زنش از او تا اندازه‌ای موجه می‌شود.

ساکت اف ادامه داد: ایفای نقش اقبال در سریال «روزهای آبی» برای من اتفاق ویژه‌ای به حساب می‌آید. من پیش از این سال‌ها مجری بودم و در طول زمان بازیگری‌ام نقش‌اشخاصی را ایفا کرده‌ام که شخصیتشان درونی بوده است و جلوه بیرونی چندانی نداشته است.

وی تأکید کرد: نقش اقبال را به عمد به گونه‌ای از کار درآوردم که با شخصیت خودم متفاوت باشد و این یک ریسک بود. من فکر می‌کنم ایفای نقش این شخصیت داستانی با همه نقص‌هایی که قطعاً دارد به گونه‌ای انجام شده است که خودم از کار خودم رضایت داشته باشم، یعنی از ریسکی که کرده‌ام، خوشحالم.

این بازیگر در خصوص شرایط حاکم بر فضای همکاری با عوامل تولید سریال روزهای آبی اظهار کرد: مدت زمان همکاری من با عوامل تولید سریال و ایفای نقش در کنار افرادی چون اکبر عبدی، امیر غفارمنش و فریبا متخصص برایم ارزشمند و پر از خاطره بود، در این مدت همه ما با هم تبدیل به یک خانواده شده بودیم بنابراین ترک کردن فضای تولید این سریال برای همه ما غم‌انگیز بود، اما به هر حال این اقتضای کار بازیگران و عوامل تولید یک اثر تلویزیونی است.

ساکت اف افزود: من در مدت همکاری با عوامل سریال «روزهای آبی» سختی کاری احساس نکردم. در خصوص نحوه کار در شرایط همه‌گیری کرونا هم باید بگویم شرایط ما در روزهای فیلمبرداری سریال به شرایط حاکم بر قرنطینه شباهت داشت، البته گاهی در سطح شهر رفت و آمد می‌کردیم اما مورد ابتلا به ویروس کرونا در میان عوامل دیده نشد.

این بازیگر تأثیر تولید سریال در افزایش استقبال اقشار مختلف جامعه از تولیدات شبکه پنج را چنین توصیف کرد: شبکه پنج در سال‌های گذشته سریال‌های خوبی پخش کرده اما مدتی بود که سریالی را تولید نمی‌کرد. قرار بر آن بود که سریالی به کارگردانی افخمی در ماه رمضان پخش شود و استقبال مخاطب از شبکه پنج را افزایش دهد، در چنین صورتی کار عوامل تولید سریال روزهای آبی راحت‌تر بود زیرا پس از تولید و پخش سریال «نوروز رنگی» در روزهای عید نوروز و پخش اثر افخمی در ماه رمضان، سومین اثر تولیدی اخیر شبکه پنج به حساب می‌آمد اما متأسفانه چنین نشد.

وی در پایان گفت: سریال «روزهای آبی» با حضور افرادی چون اکبر عبدی و نادر سلیمانی باعث شد که شبکه پنج به اندازه خودش در جذب استقبال اقشار مختلف جامعه موفق باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار