رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «سینمای کوتاه» امشب به پخش فیلم کوتاه «صُراحی» و گفت‌وگویی ویژه با سازنده‌ این فیلم، سعید نجاتی، اختصاص یافته است. برنامه سینمای کوتاه که شنبه‌ شب‌ها روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود، این هفته به فیلم کوتاه صراحی ساخته سعید نجاتی می‌پردازد. این فیلم که در نوروز ۱۳۹۵ در گروه هنروتجربه اکران شد، توانسته جوایز متعددی به‌ویژه جایزه […]

برنامه «سینمای کوتاه» امشب به پخش فیلم کوتاه «صُراحی» و گفت‌وگویی ویژه با سازنده‌ این فیلم، سعید نجاتی، اختصاص یافته است.

برنامه سینمای کوتاه که شنبه‌ شب‌ها روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود، این هفته به فیلم کوتاه صراحی ساخته سعید نجاتی می‌پردازد.

این فیلم که در نوروز ۱۳۹۵ در گروه هنروتجربه اکران شد، توانسته جوایز متعددی به‌ویژه جایزه بهترین فیلم کشورهای اسلامی را در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران کسب کند.

حسین فرضی‌زاد، سحر عبدالهی، یوسف یزدانی، اسفندیار ابراهیمی و محمد قمرزاده بازیگران این فیلم کوتاه‌اند.

داستان این فیلم در مورد طلبه جوانی است که به تازگی به خانه‌ای نقل مکان کرده است و با خواسته غیرمعقول زن همسایه روبه‌رو می‌شود.

«سینمای کوتاه» به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر صدیقی و با اجرای حسام فروتن، شنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. بازپخش آن نیز یکشنبه ساعت ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ خواهد بود.

منبع: موج

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار