رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

پس از پخش فصل های اول و دوم سریال جدید «باغ وحش» در نوروز ۱۴۰۰ و استقبال مخاطبان از این مجموعه، فصل سوم این سریال با اتمام مجموعه نمایشی شرلوک، از بامداد روز جمعه، ۲۸ خرداد، آغاز شده است. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال خارجی و جدید «باغ وحش» […]

پس از پخش فصل های اول و دوم سریال جدید «باغ وحش» در نوروز ۱۴۰۰ و استقبال مخاطبان از این مجموعه، فصل سوم این سریال با اتمام مجموعه نمایشی شرلوک، از بامداد روز جمعه، ۲۸ خرداد، آغاز شده است.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال خارجی و جدید «باغ وحش» یک مجموعه تلویزیونی درام، علمی-تخیلی، هیجانی است که بر اساس رمانی به همین نام از جیمز پترسون ساخته شده است.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: تغییرات جوی و محیط زیستی باعث شده تا حیوانات درنده و وحشی شوند و به انسان‌ها حمله کنند. حالا یک دانشمند مأمور شده تا این اتفاقات را بررسی کند ولی او متوجه حقیقتی تلخ می‌شود که ممکن است باعث نابودی انسان‌ها شود.
سه فصل از این سریال تولید شده که فصل سوم آن در ۱۳ قسمت  روز جمعه، ۲۸ خرداد،ساعت صفر بامداد پخش و در ساعت ۱۸ همان روز تکرار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار