رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فروش «گودزیلا علیه کونگ» از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفت و بدین ترتیب به دومین فیلم هالیوود در دوران کرونا تبدیل شد که به این رکورد دست یافته است. به نقل از ورایتی، فیلم «گودزیلا علیه کونگ» که مدتهاست روی پرده های سینما قرار دارد، سرانجام رقم فروشش در گیشه آمریکای شمالی از یکصد میلیون […]

فروش «گودزیلا علیه کونگ» از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفت و بدین ترتیب به دومین فیلم هالیوود در دوران کرونا تبدیل شد که به این رکورد دست یافته است.

به نقل از ورایتی، فیلم «گودزیلا علیه کونگ» که مدتهاست روی پرده های سینما قرار دارد، سرانجام رقم فروشش در گیشه آمریکای شمالی از یکصد میلیون دلار گذشت.

نمایش فیلم «گودزیلا علیه کونگ» محصول کمپانی «وارنر» و «لجنداری» اوایل ماه آوریل امسال به صورت همزمان در سینماها و سرویس HBO آغاز شده بود و این فیلم در اولین هفته اکرانش ۳۲ میلیون دلار فروش داشت، با این حال تا هفته گذشته میزان فروش این فیلم به عدد ۱۰۰ میلیون دلار نرسیده بود که حالا سرانجام در دوازدهمین هفته نمایشش به این رقم رسید.

فیلم علمی تخیلی «گودزیلا علیه کونگ» به دومین فیلم هالیوود تبدیل شد که در دوران کرونا میزان فروشش از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است، هفته گذشته میزان فروش فیلم «یک مکان ساکت قسمت دوم» محصول پارامونت از صد میلیون دلار عبور کرد.

«یک مکان ساکت قسمت دوم» با بازی امیلی بلانت تا این لحظه به فروش ۱۲۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی دست پیدا کرده است.

فیلم «گودزیلا علیه کونگ» تا به این لحظه در سراسر جهان به رقم فروش ۳۴۲ میلیون دلار دست یافته است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار