رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

استاد اکبر زنجانپور بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر به گروه بازیگران سریال «جزیره» پیوست. استاد زنجانپور حضور در عرصه بازیگری را با حضور در عرصه تئاتر و از سال ۱۳۴۵ آغاز کرده است این روزها در دومین تجربه نمایش خانگی پس از حضور در سریال «رقص روی شیشه» با سیروس مقدم در سریال «جزیره» همکاری […]

استاد اکبر زنجانپور بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر به گروه بازیگران سریال «جزیره» پیوست.

استاد زنجانپور حضور در عرصه بازیگری را با حضور در عرصه تئاتر و از سال ۱۳۴۵ آغاز کرده است این روزها در دومین تجربه نمایش خانگی پس از حضور در سریال «رقص روی شیشه» با سیروس مقدم در سریال «جزیره» همکاری کرده است.

این استاد بازیگری در سریال‌های موفق تلویزیونی همچون «مختارنامه»، «ولایت عشق»، «فرات» و «تنهایی لیلا» حضور داشته است و در سینما نیز در آثار کارگردان‌های مطرحی همچون محمدعلی نجفی و سیروس الوند همکاری کرده است.

فیلمبرداری «جزیره» جدیدترین ساخته سیروس مقدم خالق آثار مطرحی همچون «پایتخت» با فیلمنامه‌ای از علی طالب آبادی در جزیره کیش ادامه دارد و به زودی از فیلیمو پخش می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته می‌شود و پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، امیر مقاره، کاظم سیاحی، غزل شاکری و حسام منظور در این سریال قطعی شده و دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار