رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

سازمان صدا و سیما با صدور بیانیه‌ای اقدام آمریکا در توقیف دامنه‌های اینترنتی وابسته به خود و رسانه‌های محور مقاومت را محکوم کرد. به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سازمان صدا و سیما با صدور بیانیه‌ای اقدام آمریکا در توقیف دامنه‌های اینترنتی وابسته به خود و رسانه‌های محور مقاومت را نقض فاحش آزادی بیان […]

سازمان صدا و سیما با صدور بیانیه‌ای اقدام آمریکا در توقیف دامنه‌های اینترنتی وابسته به خود و رسانه‌های محور مقاومت را محکوم کرد.

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سازمان صدا و سیما با صدور بیانیه‌ای اقدام آمریکا در توقیف دامنه‌های اینترنتی وابسته به خود و رسانه‌های محور مقاومت را نقض فاحش آزادی بیان و حمله به رسانه‌های آزاد و مستقل دانست و محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

رسانه ملی اقدام آمریکا در توقیف دامنه‌های اینترنتی رسانه‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران و برخی دیگر از رسانه‌های محور مقاومت را مصداق بارز نقض فاحش آزادی بیان و حمله به رسانه‌های آزاد و مستقل می‌داند و به شدت محکوم می‌نماید.

اقدام وزارت دادگستری آمریکا در توقیف دامنه وب سایت شبکه‌های پرس تی وی، العالم، الکوثر و المسیره که با توسل به بهانه‌های واهی، غیرمنطقی و کذب صورت گرفته، مبین منش استکباری واشنگتن و نقض فاحش و بی‌اعتنایی عامدانه به قواعد بین‌الملل و نظام بین‌المللی است.

طی ۲ سال اخیر فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و یوتیوب نیز به بهانه‌های واهی و در رفتارهایی مغایر با پروتکل‌ها و قوانین بین‌المللی در حوزه آزادی بیان حساب‌های شبکه‌های بین المللی مقاومت را مسدود و محدودیت‌های بسیار شدیدی بر شبکه‌های مقاومت در فضای مجازی تحمیل کرده‌اند.

سازمان صدا و سیما با بسیج همه امکانات فنی و حقوقی خود در برابر این حرکت مذبوحانه ایالات متحده آمریکا، با ارائه نشانی‌های جدید در دامنه ir. ضمن تلاش برای جلوگیری از قطع دسترسی مخاطبان به دامنه‌هایی که واشنگتن به شیوه‌ای زورگویانه توقیف کرده است، برای جلوگیری از مانع‌تراشی آمریکا در برابر دسترسی آزاد به اطلاعات، از مجاری قانونی و مراجع ذی‌صلاح ملی و بین‌المللی احقاق حقوق رسانه ملی را که نماینده ملت بزرگ ایران است، پیگیری خواهد کرد.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار