رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلمبرداری فیلم «عمارتی در مه» به کارگردانی «محمدعلی سلیمان تاش» با موضوع نمایش‌درمانی به پایان رسید. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم «عمارتی در مه» به کارگردانی «محمدعلی سلیمان تاش» و تهیه‌کنندگی سید سجادمیرسید به پایان رسید تا فیلم پس از طی مراحل فنی، برای حضور در جشنواره‌های داخلی، خارجی و اکران‌ عمومی آماده شود. […]

فیلمبرداری فیلم «عمارتی در مه» به کارگردانی «محمدعلی سلیمان تاش» با موضوع نمایش‌درمانی به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم «عمارتی در مه» به کارگردانی «محمدعلی سلیمان تاش» و تهیه‌کنندگی سید سجادمیرسید به پایان رسید تا فیلم پس از طی مراحل فنی، برای حضور در جشنواره‌های داخلی، خارجی و اکران‌ عمومی آماده شود.

فیلمبرداری این اثر در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و پس از ۲۵ جلسه، در عمارت واقع در تهران و برخی دیگر از لوکیشن‌های در کرج به پایان رسیده است.

در خلاصه داستان فیلم؛ مدیر یک آسایشگاه اعصاب و روان ازپزشکی جوانی، دعوت می‌کند تا روی نوع خاصی ازبیماران روانی تحقیق کند؛ پزشک جوان متوجه حوادث غیر معمول و پیچیده‌ای دربین بیماران و کارکنان اسایشگاه می‌شود، به گونه‌ای که احساس می‌کند علت دعوت او مسائل پزشکی نبوده وخود را درمعرض خطر جانی و معماهای پیچیده در آسایشگاه می‌بیند و در نهایت متوجه می‌شود که….

هدف از ساخت فیلم فرهنگ سازی در زمینه نمایش‌درمانی در کنار یک اتحاد گروهی است تا اثرات شکل از درمان نشان داده شود. سایکودرام به عنوان روشی جدید در توانبخشی و درمان افرادی که دچار عارضه‌های روحی و روانی شده‌اند شناخته می‌شود. در سایکودرام حوادث گذشته با ترس هایش و آینده با امیدهایش به زمان حال انتقال یافته و حل می‌شود.

محمدعلی سلیمان‌تاش کارگردان این اثر است. فیلم‌هایی چون «دوشیزه باران» با بازی زنده‌یادان خسرو شکیبایی و جمشید مشایخی… و همچنین سریال تلویزیونی «ناری گل» و تله فیلم«شهر آسمانی» و تله فیلم تلویزیونی «پشت آینه» و فیلم مستند «معماران آسیایی» از جمله آثار اوست.

در این اثر، اردلان شجاع‌کاوه، روژینا میرسید، ماریان کلهر ،محمد حبیب‌الهی ، حامد موحد ،اکرم خسروی،مروه جاویدان،محمد ادریس جاویدان،یاسمین افتخاری،حمید بخشی،فرید پیروانیان،زهرا جباری،حسین سمی یاری،آیدابابایی،سبحان آسترکی، میلاد مولاقلی زاده،پروانه محمدی، عباس خزایی، ثریا مکرم، نیلوفرشیرازی، آیلار تهذیبی حق، اشکان قربانی، ابوالفضل کوچکی، محمد مهدی پورقلی،محسن عباس پور،فاطمه یزدانی،آیدا موسوی، نوید ملک سعیدی، آبتین مفید، متین صفرپور، ابوالفضل محمدی،ندا محمدلو،رامین فتحی، مبینا خدامرادی ، عارف ملکی، کوهیار عبدالهی و مهدی حبیب الهی ایفای نقش می‌کنند.

از عوامل این اثر می‌توان به نویسنده و کارگردان محمدعلی سلیمان تاش، تهیه‌کننده سیدسجادمیرسید، جانشین تولید علی اکبر رحمتی و محسن عباسپور، مجری طرح نقطه دید برتر، مدیر تولیدحامد موحد، مدیر تصویربرداری شهرام خطی، صدابردار مسعود حسینی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان یاسر نظری، پشتیبانی تولید رضا کشیری، منشی صحنه ریحانه شیرخانی، تدوین مهرداد قدرتی‌کیا، طراح گریم معصومه هداوند سیری، طراح لباس اکرم خسروی، عکاس کیمیا کوشکی و علی یوسفی، مشاور رسانه: مهین نوبخت، مدیر روابط عمومی فرامرزلامع، مدیر خدمات علی جمیلیان اشاره کرد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار