رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «به من اشاره کن» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرح زارع، پس از تصویربرداری در شیراز و یزد و طی مراحل فنی آماده نمایش شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، این مستند ۳۰ دقیقه ای، راوی داستان دو خواهر ناشنواست که دور از هم زندگی می کنند. این […]

مستند «به من اشاره کن» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرح زارع، پس از تصویربرداری در شیراز و یزد و طی مراحل فنی آماده نمایش شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، این مستند ۳۰ دقیقه ای، راوی داستان دو خواهر ناشنواست که دور از هم زندگی می کنند. این روایت موازی، گوشه هایی از زندگی هریک را در مواجهه با چالش ها و مشکلات در خانواده و جامعه به تصویر می کشد.


فرح زارع، پیش از این فیلم، با کارگردانی مستند«ماهیاک» تندیس بهترین فیلم بخش بین الملل دوازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت و بهترین فیلم از سیزدهمین دوره جشنواره رضوی را کسب کرده است.
«به من اشاره کن» با حمایت انجمن سینمای جوان تهیه شده است. از دیگر عوامل این مستند می توان به :
تصویربردار: فرح زارع، نیلوفر کرمی، صدابردار: مینا تقی زاده، پدرام ابویی، تدوین: فرح زارع، مهیار یاور، مدیر تولید: مینا تقی زاده، طراحی و ترکیب صدا: مهیار یاور، تحقیق و پژوهش: فرح زارع، دستیار تهیه: علی کشاورز، موسیقی: مهدی زمانی، طراح پوستر: الناز پیل پا و مشاور رسانه ای:علی کشاورز اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار