رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «دریا» به کارگردانی صحرا رمضانیان مراحل پایانی تولید خود را سپری کرد. به نقل از روابط عمومی این اثر، فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان و تهیه کنندگی ایلیا شمس و محمدکاظم شیران پس از طی مراحل تولید خود برای ارائه به جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود. بنا بر […]

فیلم کوتاه «دریا» به کارگردانی صحرا رمضانیان مراحل پایانی تولید خود را سپری کرد.

به نقل از روابط عمومی این اثر، فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان و تهیه کنندگی ایلیا شمس و محمدکاظم شیران پس از طی مراحل تولید خود برای ارائه به جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

بنا بر این گزارش در خلاصه‌ی داستان این فیلم آماده است: چند دوست برای سفر به شمال کشور برنامه ریزی می‌کنند و خود را برای این سفر مهیا می‌کنند اما…

فرزانه سلحشور، فرزاد علوی، پویا حقیقی، صحرا رمضانیان بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

ضمنا آرش رمضانی به عنوان مدیر فیلمبرداری، پویا حقیقی تدوین و صدا، مصطفا صادقی دستیار فیلمبردار، مصطفا آرین راد طراح گرافیک و مجتبی رحامیان عکاس و تصویربردار پشت صحنه در اثر حضور دارند.

فیلم کوتاه »دریا» اولین ساخته‌ی صحرا رمضانیان در مقام کارگردان است. او پیش از این به عنوان بازیگر در فیلم‌های کوتاه «شاخ گوزن» و »ریما» به ایفای نقش پرداخته است و فیلمنامه‌ی فیلم سینمایی «سورنجان» و چند اثر کوتاه، سینمایی و سریال را به عنوان نویسنده در کارنامه کاری خود دارد. وی از فعالان عرصه تئاتر نیز هست که نمایشنامه‌های «خرمگس»، «مرگ کسب و کار من است»، «ملکه‌ی موریانه‌ها» را به رشته‌ تحریر درآورده است و آثاری همچون «آوازهای عقیم زیر آفتاب»، «علائم حیاتی در کره‌ی مریخ»، «دن کیشوت» را به عنوان نویسنده و کارگردان روی صحنه برده است.

همچنین مجموعه‌ی آموزشی و هنری CNG TV لندن (انگلستان) به عنوان حامی مالی و معنوی در این فیلم حضور دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار