رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سومین تصویر از فیلم سینمایی «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی منتشر شد. جدیدترین تصویر از فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی رونمایی شد. این فیلم امروز ۲۲ تیرماه در اولین حضور جهانی خود در هفتاد و چهارمین جشنواره کن ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. دقایقی پیش اصغر فرهادی و عوامل فیلم از جمله امیر جدیدی، هایده صفی یاری، سارینا فرهادی و… در […]

سومین تصویر از فیلم سینمایی «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی منتشر شد.

جدیدترین تصویر از فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی رونمایی شد. این فیلم امروز ۲۲ تیرماه در اولین حضور جهانی خود در هفتاد و چهارمین جشنواره کن ۲۰۲۱ به نمایش درآمد.

دقایقی پیش اصغر فرهادی و عوامل فیلم از جمله امیر جدیدی، هایده صفی یاری، سارینا فرهادی و… در جشنواره کن جلوی دوربین خبرنگاران قرار گرفتند. پیش از آن نیز فیلم «قهرمان» در سالنی با جمعیت پر به نمایش درآمد و تماشاگران به تشویق فرهادی و عوامل پرداختند.

اولین تصویر منتشر شده از فیلم سینمایی «قهرمان» نیز از امیر جدیدی بود که در نقش رحیم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد.

این فیلم در شیراز فیلمبرداری شده است و درباره شخصیتی به نام رحیم است که به دلیل نداشتن توانایی در پرداخت بدهی‌اش در زندان به سر می‌برد اما طی دو روز مرخصی در تلاش است، شاکی خود را با پرداخت بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت خود کند اما اتفاقات آنگونه که برنامه ریزی شده پیش نمی‌رود…

امیر جدیدی در نقش رحیم، فرشته صدرعرفایی در نقش رادمهر، مریم شهدایی در نقش ملیحه، سارینا فرهادی فرزند اصغر فرهادی در نقش نازنین، محسن تنابنده در نقش بهرام، سحر گلدوست در نقش فرخنده، علیرضا جهاندیده در نقش حسین، احسان گودرزی در نقش نادعلی بازیگران فیلم «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی هستند.

این فیلم که فیلمبرداری اش را علی قاضی، تدوینش را هایده صفی یاری و صداگذاری اش را محمدرضا دلپاک انجام داده است، در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ حضور دارد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار