رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اصغر فرهادی در اولین اظهارنظر رسمی در کن اعلام کرد که هدف اولیه اش روایت یک قصه به شیوه ای است که مخاطب خسته نشود. اصغر فرهادی و تیم فیلم «قهرمان» دقایقی پیش در هفتادو چهارمین جشنواره فیلم کن حضور یافته و پاسخ خبرنگار فرانسوی را دادند. امیر جدیدی، هایده صفی یاری، سارینا فرهادی روی فرش قرمز حضور […]

اصغر فرهادی در اولین اظهارنظر رسمی در کن اعلام کرد که هدف اولیه اش روایت یک قصه به شیوه ای است که مخاطب خسته نشود.

اصغر فرهادی و تیم فیلم «قهرمان» دقایقی پیش در هفتادو چهارمین جشنواره فیلم کن حضور یافته و پاسخ خبرنگار فرانسوی را دادند. امیر جدیدی، هایده صفی یاری، سارینا فرهادی روی فرش قرمز حضور داشتند.

فرهادی گفت: باورم نمی شد بتوانند این فستیوال را با این تعداد تماشاگر برگزار کنند. با این تعداد حاضران و این بیماری همه چیز خوب کنترل شده است.

وی افزود: با هر فیلمی که می سازم تجربه ام بالا می رود. گرچه این فیلم ها در مسیر مشابه هستند ولی با هر فیلم دنیای جدیدی را کشف می کنم و همان مسیر را می روم ولی ادعا این است که آدم باید بتواند فیلم به فیلم عمیق تر شود و جزییات بیشتری را کشف کند.

خبرنگار از فرهادی پرسید فیلم شما هم ایرانی هم جهانی است، فرهادی توضیح داد: هدف اصلی من برای نوشتن داستان این نبود ولی به طور ناخودآگاه در داستان است. بین خوبی و بدی یک خط مشخص وجود ندارد بلکه یک طیف است و حتی جاهایی تشخیص آنها سخت می شود.

وی تاکید کرد: نیت من همیشه این است که قصه ای که در ذهنم است به خوبی روایت کنم که مخاطب خسته نشود.

امیر جدیدی نیز در پاسخ به اینکه چه احساسی از کار کردن با فرهادی دارد، گفت: از اصغر فرهادی هنر و اخلاق یاد گرفتم. مهم تر از هنر از ایشان اخلاق و انسانیت یاد گرفتم.

وی در پایان توضیح داد: برای من لذت بخش و باعث افتخار است که در این جشنواره هستم به ویژه با فیلم آقای فرهادی.

از نکات جالب این مراسم پخش صدای استاد محمدرضا شجریان خواننده فقید ایران و قطعه مرغ سحر بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار