رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

آرام طالشی عاشق هنر است و در این مسیر با سخت کوشی و ممارست و ایستادگی در برابر بسیاری بی مهری ها و ناملایمات، آهسته و پیوسته سعی در اثبات توانایی هایش در این عرصه را داشته تا از مجرای قرارگرفتن در بستر هنر به پالایش روح و روانش بپردازد. او علاوه بر بازیگری در […]

آرام طالشی عاشق هنر است و در این مسیر با سخت کوشی و ممارست و ایستادگی در برابر بسیاری بی مهری ها و ناملایمات، آهسته و پیوسته سعی در اثبات توانایی هایش در این عرصه را داشته تا از مجرای قرارگرفتن در بستر هنر به پالایش روح و روانش بپردازد.
او علاوه بر بازیگری در حوزه هایی چون تدوین، گرافیک و دستیاری و برنامه ریزی فعالیت دارد و جالب تر آنکه همه این حوزه ها را به صورت تجربی و بر اساس انگیزه های شخصی اش فرا گرفته و درصدد برآمده تا گام به گام بردانش و توانایی هایش در این بخش ها بی افزاید و از هر یک از این رشته ها به فراخور نیاز بهره جوید.
طالشی در بازیگری اگرچه تا امروز بیشتر در نقش هایی با ویژگی های تیپیکال طبع آزمایی نموده اما حضور در آثاری چون اعتراف ها و دروغ ها… ، وقتی همه خواب بودیم و از بیرون نشان می دهد که پتانسیل ایفای کاراکترهایی با ابعاد چند وجهی و رئال را نیز دارا است و حتی می تواند دامنه نقش آفرینی هایش را در عرصه تصویر و جلوی دوربین نیز با چنین رویکردی امتداد بخشد.
آرام طالشی همچون بسیاری از دوستداران و علاقمندان هنر علی رغم تمام محدودیت ها، مسائل و موانع با از خودگذشتگی همواره برای پیشرفت یک اثرپیشقدم بوده است و حتی در مواردی خارج از وظایف حرفه ای به مدد همکارانش شتافته است. روحیه ای که در فضای هنری امروز کمیاب به نظر می آید و نیازمند توجه جدی تر دست اندرکاران و متولیان این حرفه برای کشف این استعدادها و فراهم کردن زمینه رشد و بالندگی آنها است.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار