رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان در ادامه‌ حضور جهانی خود در جشنواره‌های ایسکیای ایتالیا، سوئیندون انگلستان و ریل‌تایم نیجریه به نمایش درمی‌آید. جشنواره‌ بین‌المللی فیلم سوئیندون نیز از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ ژوئیه (۳۰ تیر تا اول مرداد) […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان در ادامه‌ حضور جهانی خود در جشنواره‌های ایسکیای ایتالیا، سوئیندون انگلستان و ریل‌تایم نیجریه به نمایش درمی‌آید.
جشنواره‌ بین‌المللی فیلم سوئیندون نیز از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ ژوئیه (۳۰ تیر تا اول مرداد) در شهر سوئیندون بریتانیا برگزار می‌شود و فیلم سینمایی «گورکن» در تاریخ ۲۱ ژوئیه به عنوان نامزد بهترین فیلم این جشنواره روی پرده می‌رود. امسال جشنواره‌ مستقل سوئیندون بصورت حضوری در دو بخش اصلی آثار سینمایی و کوتاه برگزار خواهد شد و برگزیدگان خود را روز ۲۳ ژوئیه در یک مراسم آنلاین معرفی می‌کند.
«گورکن» در بخش آثار سینمایی ششمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم ریل‌تایم نیز به نمایش درمی‌آید. این جشنواره در بخش‌های آثار سینمایی، مستند، کوتاه، تجربی و انیمیشن از ۲۰ تا ۲۵ ژوئیه (۲۹ تیر تا ۳ مرداد) بصورت ترکیبی (حضوری و مجازی) در شهر لاگوس نیجریه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار