رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ساخت موسیقی تازه‌ترین اثر سعید سهیلی توسط حبیب خزایی‌فر به پایان رسید. به نقل از روابط عمومی پروژه ، فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی هم‌اکنون در مراحل فنی پس از پایان فیلمبرداری قرار دارد و ساخت موسیقی این فیلم توسط حبیب خزایی‌فر به تازگی به پایان رسیده است. حبیب خزایی‌فر که در کارنامه خود ساخت موسیقی فیلم‌هایی […]

ساخت موسیقی تازه‌ترین اثر سعید سهیلی توسط حبیب خزایی‌فر به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی پروژه ، فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی هم‌اکنون در مراحل فنی پس از پایان فیلمبرداری قرار دارد و ساخت موسیقی این فیلم توسط حبیب خزایی‌فر به تازگی به پایان رسیده است.

حبیب خزایی‌فر که در کارنامه خود ساخت موسیقی فیلم‌هایی همچون «ایستاده در غبار»، «لاتاری»، «درخت گردو»، «ماجرای نیمروز ۲ رد خون» را دارد این روزها با موسیقی سریال «زخم کاری» مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» در سال ۹۱ و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ ساخته شد و هر دو فیلم در گیشه با استقبال مخاطبان همراه شدند و پیش‌بینی می‌شود با فعالیت عادی سینماها و اکران «گشت ارشاد ۳» این اتفاق در سری سوم فیلم هم تکرار شود.

ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، ریحانه پارسا، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می‌دهند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار