رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «صد و یک راه برای کتاب نخواندن» با پخش سکانس‌هایی از فیلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله» مخاطبان را با زندگی نامه آن حضرت آشنا می‌کند. به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «صد و یک راه برای کتاب نخواندن» روز پنجشنبه یکم مرداد به مناسبت عید قربان داستان زندگی حضرت ابراهیم را برای […]

برنامه «صد و یک راه برای کتاب نخواندن» با پخش سکانس‌هایی از فیلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله» مخاطبان را با زندگی نامه آن حضرت آشنا می‌کند.

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «صد و یک راه برای کتاب نخواندن» روز پنجشنبه یکم مرداد به مناسبت عید قربان داستان زندگی حضرت ابراهیم را برای مخاطبان انتخاب کرده است.

این برنامه با پخش سکانس‌هایی از فیلم تاریخی مذهبی «ابراهیم خلیل الله» مخاطبان را با زندگینامه این حضرت آشنا می‌کند.

فیلم «ابراهیم خلیل الله» روایتگر زندگی گهربار دومین پیامبر اولوالعزم الهی است که بت‌های بی‌جان را درهم می‌شکند و مردم را به خدای یگانه فرا می‌خواند. حضرت ابراهیم (ع) که در دوران حکومت پر از شرک و فساد نمرود زندگی می‌کند، در طول زندگی خویش بارها به واسطه خداوند تبارک و تعالی، مورد امتحان قرار گرفته و هر بار از این آزمایش‌های الهی سربلند بیرون می‌آید.

این برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵ به تهیه کنندگی مژگان فرزین گویندگی آرمان غفاریان و گزارشگری شیما شیرازی پخش می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار