رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمیشن «میچل ها در برابر ماشین ها» که از روز ۲۳ آوریل در نتفلیکس عرضه شده به تازگی لقب پر بیننده ترین انیمیشن این پلتفرم را کسب کرده است. «میچل ها در برابر ماشین ها» نام یک انیمیشن کمدی علمی تخیلی محصول کمپانی سونی پیکچرز است که در ابتدا قرار بود با عنوان «متصل» در سال ۲۰۲۰ در […]

انیمیشن «میچل ها در برابر ماشین ها» که از روز ۲۳ آوریل در نتفلیکس عرضه شده به تازگی لقب پر بیننده ترین انیمیشن این پلتفرم را کسب کرده است.

«میچل ها در برابر ماشین ها» نام یک انیمیشن کمدی علمی تخیلی محصول کمپانی سونی پیکچرز است که در ابتدا قرار بود با عنوان «متصل» در سال ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود که به دلیل همه گیری کرونا، کمپانی سونی حق پخش این انیمیشن را به نتفلیکس غول رسانه آنلاین دنیا فروخت. نتفلیکس نیز این اثر را روز ۲۳ آوریل امسال با همان نام ابتدایی در نظر گرفته شده برای این انیمیشن یعنی «میچل ها در برابر ماشین ها» در پلتفرم خود و البته چندین سینمای معین منتشر و اکران کرد.

داستان «میچل ها در برابر ماشین ها»:

این انیمیشن داستان سفر جاده ای یک خانواده عجیب و غریب و نابلد است که قصد دارند با اتومبیل شخصی شان دختر خانواده را برای ثبت نام دانشگاه همراهی کنند. در طول سفر این خانواده آن ها خود را در میان انبوهی از ربات ها که دست به شورش زده اند، می یابند.

چند نکته درباره «میچل ها در برابر ماشین ها»:

دیالوگ یکی از کاراکترهای این انیمیشن (شخصیت آرون) که گفته بود هرگز دست هایش را نمی شوید، در واکنش به همه گیری کرونا تغییر کرد.

صداپیشه کاراکتر آرون در ابتدا قرار بود یک پسر بچه باشد اما در نهایت کارگردان این انیمیشن تصمیم گرفت خودش صداپیشه این شخصیت شود.

نتفلیکس حق پخش این انیمیشن را نزدیک به ۱۱۰ میلیون دلار خریداری کرد.

سرویس استریم نتفلیکس روز ۲۱ جولای امسال اعلام کرد این انیمیشن در ۲۸ روز اول نمایشش نزدیک به ۵۳ میلیون خانواده آن را دیده اند و به این ترتیب به پربیننده ترین انیمیشین تاریخ این شبکه استریم تبدیل شده است.

نقدهای کوتاه «میچل ها در برابر ماشین ها»:

دیمین لِوی منتقد آمریکایی درباره این انیمیشن نوشت: خواه اشک شادی باشد یا غم، انیمیشن «میچل ها در برابر ماشین ها» حداقل چند باری شما را وادار به اشک ریختن می کند.

مارک کرمود یکی دیگر از منتقدان فیلم در آمریکا نیز درباره فیلم نوشت: صدای گروه بازیگران این انیمیشن فوق العاده است، به ویژه صدای کاراکتر (اولیویا) کلمن که خیلی بامزه است.

پِری نِمیروف منتقد شناخته شده در یوتیوب درباره این انیمیشن گفت: یک ماجراجویی خانوادگی خیره کننده و پر از خلاقیت. «میچل ها در برابر ماشین ها» یکی از بهترین انیمیشن های بلند امسال است.

رابرت لِوین منتقد نیوزدی نیز یکی دیگر از طرفداران پرشمار این انیمیشن است. او درباره آن نوشت: این انیمیشن یک اثر بی نقص برای کل خانواده است، چیزی که یافتن آن این روزها خیلی دشوار است.

جولیا سوییفت منتقد نیز این انیمیشن را اینگونه ستایش کرد: فیلمنامه قوی «میچل ها در برابر ماشین ها» کاری کرده تا دیدن این انیمیشن برای بزرگسال ها هم آسان باشد.

«میچل ها در برابر ماشین ها» روز ۳۰ آوریل به صورت محدود در سینماهای آمریکا روی پرده رفت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار