رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شیرین قره داغی از موفقیت فیلم کوتاهش با نام «خانم و آقای فلانی» در جشنواره ای کانادایی خبرداد. شیرین قره داغی کارگردان فیلم کوتاه «خانم و آقای فلانی» که به تازگی جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی جشنواره گیملی کانادا را از آن خود کرد، گفت: این فیلم کوتاه چند روز پیش در بیست‌ویکمین دوره جشنواره گیملی به […]

شیرین قره داغی از موفقیت فیلم کوتاهش با نام «خانم و آقای فلانی» در جشنواره ای کانادایی خبرداد.

شیرین قره داغی کارگردان فیلم کوتاه «خانم و آقای فلانی» که به تازگی جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی جشنواره گیملی کانادا را از آن خود کرد، گفت: این فیلم کوتاه چند روز پیش در بیست‌ویکمین دوره جشنواره گیملی به نمایش در آمد و برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی این جشنواره شد.

او افزود: همچنین «خانم و آقای فلانی» با بازی علی مقصودی و مینا جعفرزاده یک شب در جشنواره گیملی که از ۲۱ تا ۲۵ جولای ۲۰۲۱ برگزار شد به عنوان بهترین فیلم از نگاه مخاطبان انتخاب شد.

به گفته وی، ساخت این فیلم کوتاه از سال ۹۸ آغاز شده است.

قره داغی در پایان درباره خلاصه فیلم توضیح داد: داستان این فیلم درباره یک زوج کهنسال است که تنها زندگی می‌کنند و هیچ منبع درآمدی جز حقوق بازنشستگی خود ندارند. اکنون در اواسط ماه پول آن‌ها تمام شده است و برای هزینه درمان، کمک به فرزندان، خرید و… با مشکل مواجه شده‌اند. این زوج با یکدیگر وارد بحث و جدل می‌شوند که با چه شیوه‌ای مشکلات را حل کنند.

جشنواره گیملی کانادا هرساله در شهر مانیتوبا کانادا برگزار می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار