رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در حالی که پخش سریال کمدی «دودکش ۲» در شبکه یک سیما ادامه دارد، گروه تولید همچنان به سرعت مشغول ضبط بخش‌های باقی‌مانده پایانی هستند. به نقل از روابط عمومی پروژه، پخش سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی از هشتم تیرماه در شبکه یک آغاز شد و پیش بینی می‌شود به زودی در ۲۸ یا ۲۹ […]

در حالی که پخش سریال کمدی «دودکش ۲» در شبکه یک سیما ادامه دارد، گروه تولید همچنان به سرعت مشغول ضبط بخش‌های باقی‌مانده پایانی هستند.
به نقل از روابط عمومی پروژه، پخش سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی از هشتم تیرماه در شبکه یک آغاز شد و پیش بینی می‌شود به زودی در ۲۸ یا ۲۹ قسمت به پایان برسد.
گروه سازنده سریال به تازگی ضبط تصاویر را در شهرک دفاع مقدس پی گرفته‌اند که در این بخش‌ها وقوع اتفاقی عجیب در قصه، منجر به حضور کاراکترهای سریال در لوکیشن شهرک دفاع مقدس و خلق موقعیت‌های کمدی می‌شود.
طبق برنامه‌ریزی‌ها گروه هم‌زمان با پخش آخرین قسمت‌ها مشغول تصویربرداری خواهند بود. قرار است با پایان پخش سریال، یک قسمت نیز به عنوان پشت صحنه روی آنتن رود.
این سریال شش شب در هفته حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود و در سه باکس ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵:۲۰ تکرار می‌شود. شبکه تماشا هم سری جدید سریال «دودکش» را هر شب ساعت ۲۴ پخش و در ساعت‌های ۶ صبح و ۱۲ ظهر بازپخش می‌کند.
هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و با حضور بهنام تشکر و بازیگران خردسال حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی می‌کنند.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار