رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

همزمان با رونمایی از لوگوی سریال نمایش خانگی «نیسان آبی»، این سریال به عنوان تازه‌ترین محصول انحصاری فیلیمو معرفی شد. بر اساس آنچه در صفحه نخست پلتفرم فیلیمو منتشر شده، مجموعه نمایش خانگی «نیسان آبی» به صورت اختصاصی در این پلتفرم به نمایش درخواهد آمد. لوگوی این سریال نیز در صفحه اختصاصی آن در خروجی فیلیمو، رونمایی […]

همزمان با رونمایی از لوگوی سریال نمایش خانگی «نیسان آبی»، این سریال به عنوان تازه‌ترین محصول انحصاری فیلیمو معرفی شد.

بر اساس آنچه در صفحه نخست پلتفرم فیلیمو منتشر شده، مجموعه نمایش خانگی «نیسان آبی» به صورت اختصاصی در این پلتفرم به نمایش درخواهد آمد. لوگوی این سریال نیز در صفحه اختصاصی آن در خروجی فیلیمو، رونمایی شده است.

این مجموعه پس از «دراکولا»، «مردم معمولی» و «قبله عالم» چهارمین سریال کمدی فیلیمو در سال ۱۴۰۰ و سومین سریال کمدی اختصاصی این پلتفرم در سال جاری خواهد بود.

«نیسان آبی» پیشتر قرار بود به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شود، اما در ماه‌های اخیر با تغییر تصمیم سازندگان، به سریال نمایش خانگی تبدیل شده است. پروانه ساخت «نیسان آبی» به عنوان فیلم سینمایی، مرداد ماه ۹۹ به نویسندگی کمیل روحانی، تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و کارگردانی منوچهر هادی صادر شده بود.

هنوز فهرست بازیگران این سریال به صورت رسمی اعلام نشده، اما در خبرهای غیررسمی گفته می‌شود امیر جعفری، بهناز جعفری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، مهران غفوریان، سیروس همتی و اسدالله یکتا بازیگران این مجموعه هستند.

چندی پیش گیتی قاسمی از حضور خود در این مجموعه خبر داد.

تصویربرداری مجموعه «نیسان آبی» از اواخر بهار آغاز شده است.

این سریال کمدی، درباره یک راننده است که با یک «نیسان آبی» کار می‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، اما طی اتفاقاتی ثروتمند می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار