رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «دیگری»، به دهمین دوره از جشنواره فیلم گاروفانو روسو (میخک قرمز) ایتالیا راه یافت. فیلم کوتاه «دیگری» ساخته زهرا ترکمنلو در ادامه حضور جهانی خود در جشنواره‌های داخلی و خارجی به جشنواره فیلم گاروفانو روسو (میخک قرمز) ایتالیا راه یافت. این دهمین دوره از جشنواره فیلم گاروفانو روسو (میخک قرمز) ایتالیا است که […]

فیلم کوتاه «دیگری»، به دهمین دوره از جشنواره فیلم گاروفانو روسو (میخک قرمز) ایتالیا راه یافت.

فیلم کوتاه «دیگری» ساخته زهرا ترکمنلو در ادامه حضور جهانی خود در جشنواره‌های داخلی و خارجی به جشنواره فیلم گاروفانو روسو (میخک قرمز) ایتالیا راه یافت.

این دهمین دوره از جشنواره فیلم گاروفانو روسو (میخک قرمز) ایتالیا است که از ۱۳ تا ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱ در Forme ایتالیا برگزار خواهد شد و «دیگری» به عنوان نماینده ایران میان ۵۰ فیلم منتخب از بین بیش از ۲۰۰۰ فیلم ارسال شده از سراسر جهان در این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

میخک قرمز برای شکستن دیوارها و از بین بردن محدودیت‌ها، اجازه شکوفا شدن پرده‌ها را می‌دهد به همین دلیل «سینما و جریان آن بین وجدان‌ها» شعار این دوره از جشنواره ایتالیایی است.

«دیگری» داستان فردی است که در بازیابی هویت درونی خود دچار مشکل شده است و شرایط بیرونی نیز چندان سر سازگاری با او ندارند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: زهرا ترکمنلو، مدیر فیلمبرداری: علی آبپاک، بازیگران: محدثه حیرت، فرزاد محمدزاده، حسن سلمانی، صدابردار: مرتضی محمدپور، تدوین و اصلاح رنگ: امیر اطمینان، صداگذار: حمید قهرمانی، طراح صحنه: بابک جاجایی، طراح لباس و تهیه کننده: زهرا ترکمنلو.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار