رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده «روزگار جوانی» از سختی‌های تولید در زمان کرونا گفت و اینکه چقدر سریال سازی را با ریسک مواجه می‌کند. سپهر محمدی تهیه کننده سریال «روزگار جوانی» با اشاره روند مراحل پس از تولید این مجموعه و مشکلاتی که در زمان تولید داشتند، بیان کرد: سریال‌هایی که بازیگر زیادی دارد به شکل طبیعی کار سختی […]

تهیه‌کننده «روزگار جوانی» از سختی‌های تولید در زمان کرونا گفت و اینکه چقدر سریال سازی را با ریسک مواجه می‌کند.

سپهر محمدی تهیه کننده سریال «روزگار جوانی» با اشاره روند مراحل پس از تولید این مجموعه و مشکلاتی که در زمان تولید داشتند، بیان کرد: سریال‌هایی که بازیگر زیادی دارد به شکل طبیعی کار سختی است خطراتی که متوجه بازیگر است از آسیب‌های فیزیکی و دیگر مشکلات خود به خود معضلاتی را به وجود می‌آورد.

وی اضافه کرد: ما در یک لوکیشن هفت ماه حضور داشتیم که ۶۰ نفر عوامل سریال را شامل می‌شد و همه اینها مشکلات را زیاد می‌کرد.

محمدی با اشاره شرایط کرونایی کشور اظهار کرد: در همین روزهای کرونایی و در طول تولید سریال پدر و مادر آقای اصغر توسلی کارگردان سریال متاسفانه بر اثر کرونا و در یک فاصله حدوداً ۱۰ روزه فوت کردند و خود ایشان هم کرونا گرفتند که ۲۵ روز کار تعطیل شد همچنین برخی از عوامل هم خودشان یا خانواده شأن مبتلا می‌شدند.

این تهیه کننده تصریح کرد: خود من اصلاً دوست نداشتم در کرونا کار کنم چون مسئولیت بزرگی بود و اگر اتفاقی برای عوامل می‌افتاد نمی‌توانستم خودم را ببخشم.

وی اضافه کرد: ما حدود هفت بازیگر در هر قسمت داشتیم و علاوه بر آن بازیگران مهمان نیز حضور داشتند. غیر از اینها هم در برخی قسمت‌ها بازیگران هنرور بودند که مجموعاً ۱۱۰۰ هنرور می‌شدند و در ایام کرونا همه اینها ریسک بود.

محمدی با اشاره به سختی‌های فراهم کردن امکانات نیز گفت: ما لوکیشن سریال را سه بار به سختی تمدید کردیم و قیمت آن هم دائم بالا می‌رفت. کار در دوران کرونا بسیار سخت است و خود ما دوست داشتیم در زمانی باشد که با فراغ بال بیشتری به تولید می‌رسید اما امیدوارم برآیند و پخش این سریال خروجی خوبی داشته باشد و حال مردم را خوب کند.

تهیه کننده «روزگار جوانی» یادآور شد: اعتقاد دارم این سریال آرامش بخش و فرهنگساز است، گاهی خانواده‌ها شرمشان می‌آید فیلم با حتی سریالی را با هم ببینند ولی روزگار جوانی اینگونه نیست.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم سریال «روزگار جوانی» که با یک تیم حرفه‌ای در پشت صحنه و بازیگران جوان و مستعد ساخته شده است خوب دیده شود و اگر بازتاب خوبی داشته باشد به فصل بعدی هم فکر خواهیم کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار