رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم «سیارک» در بخش جریان های نو در جشنواره بوسان روی پرده می‌رود. فیلم «سیارک» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مهدی حسینی وند عالی پور و پخش بین المللی شرکت ایریماژ در بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در نمایش افتتاحیه بین المللی در بخش جریان های نو حضور دارد. این فیلم […]

فیلم «سیارک» در بخش جریان های نو در جشنواره بوسان روی پرده می‌رود.

فیلم «سیارک» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مهدی حسینی وند عالی پور و پخش بین المللی شرکت ایریماژ در بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در نمایش افتتاحیه بین المللی در بخش جریان های نو حضور دارد.

این فیلم که در نمایش افتتاحیه جهانی در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، جایزه بهترین فیلم بخش جلوه گاه شرق را دریافت کرد و چندی پیش برای رقابت در رشته بهترین فیلم کودک و نوجوان به جوایز سینمایی آسیا -پاسیفیک دعوت شد، در جشنواره بوسان، نامزد جوایز جریان های نو، فیلم منتخب تماشاگران، نتپک و فیپرشی خواهد بود.

بخش جریان های نو که بخش اصلی رقابتی جشنواره بوسان به شمار می رود، در ۲۵ سال اخیر در جریان کشف استعدادهای آسیایی به مبدایی برای ورود کارگردانان توانمند مبدل شده است.

در برنامه این بخش در سال جاری، در میان یازده فیلم انتخابی، از هریک از کشورهای ایران، هند و کره جنوبی، دو فیلم به چشم می خورد. به این ترتیب، فیلم های «سیارک» به کارگردانی مهدی حسینی وند و «در نبود کارگردان» به کارگردانی آروند دشت آرای نمایندگان سینمای ایران در بخش اصلی این رویداد معتبر سینمای آسیا خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار