رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، سریال «نارگیل» جدیدترین محصول نمایش خانگی به کارگردانی مشترک سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی به زودی به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر می شود. پوستر این سریال که در فضای کودک و نوجوان توسط عرفان بهکار طراحی شده است در آستانه پخش رونمایی شد. این سریال […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، سریال «نارگیل» جدیدترین محصول نمایش خانگی به کارگردانی مشترک سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی به زودی به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر می شود.

پوستر این سریال که در فضای کودک و نوجوان توسط عرفان بهکار طراحی شده است در آستانه پخش رونمایی شد.

این سریال در فضایی خانوادگی ساخته شده است و سه عروسک جدید را برای مخاطبان رونمایی می‌کند. صداپیشگی عروسک‌ها را محمدرضا_علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی و مجید آقاکریمی برعهده دارند.

مهدی فقیه، شبنم قلی خانی، بهنوش بختیاری، سام نوری ، شهرزاد کمال‌زاده، سارا منجزی، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، علی زیاری، امیرمحسن کوه گره با حضور آشا محرابی با هنرمندی سیروس همتی بازیگران این سریال نمایش خانگی هستند. هم‌چنین ترنم کاظمی، مانی آخشی و رهام حیدر علی به عنوان بازیگران کودک در «نارگیل» حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار