رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

حامد محمدی کارگردان سریال «قبله عالم» که در شبکه خانگی عرضه می‌شود بیان کرد که اصلاحیه‌های قسمت‌های دیده شده اینقدر زیاد است که آنچه پخش شده اثر او و تیم سازنده نیست. حامد محمدی نویسنده و کارگردان «قبله عالم» در قالب متنی کوتاه نسبت به اصلاحات سه قسمت ابتدایی این مجموعه که در دسترس مخاطبان […]

حامد محمدی کارگردان سریال «قبله عالم» که در شبکه خانگی عرضه می‌شود بیان کرد که اصلاحیه‌های قسمت‌های دیده شده اینقدر زیاد است که آنچه پخش شده اثر او و تیم سازنده نیست.

حامد محمدی نویسنده و کارگردان «قبله عالم» در قالب متنی کوتاه نسبت به اصلاحات سه قسمت ابتدایی این مجموعه که در دسترس مخاطبان قرار گرفته است، اعتراض کرد.

در این متن می‌خوانید:

«هموطنان صبورم

دوست داشتیم با این وضعیت پیچیده جهان و پیچیده‌تر و تلخ‌تر کشور عزیزمان که هر روز خبر از دست دادن ناگهانی عزیزانمان را می‌شنویم، با کمی لبخند به خانه‌هایتان بیاییم اما عده‌ای نهاد ناشناخته و همیشه دلسوز، حتی دوست ندارند مردم در این شرایط هم برای لحظه‌ای کوتاه بخندند.

تلاش کردیم با مذاکره، گفتگو، تعامل و دوری از رسانه‌ای شدن اتفاقات پیش آمده، این سوء تفاهم‌ها حل شود یا این اثر تا اطلاع ثانوی منتشر نشود اما زورمان به حق طبیعی خودمان و شما نرسید.

شما که غریبه نیستید، اصلاحیه قسمت‌های پخش شده و پخش نشده به استناد برگه‌های ممهور و مستند (قابل ارایه به مردم عزیز ایران در هر کجای جهان) آنقدر زیاد است که متاسفانه آنچه از این سریال پخش شده و پخش نشده اثر ساخته شده توسط من و تیم همراه و درجه یک سازنده این اثر نیست و برای احترام به مخاطبین، چنانچه بعدتر این سریال به خانه‌های شما بیاید، بدون تیتراژ ابتدایی و انتهایی پخش خواهد شد.

ارادتمند تک تک ملت صبور و عزیز ایران. حامد محمدی. نویسنده و کارگردان»

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار