رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

آل پاچینو، مورگان فریمن، هلن میرن و دنی دویتو در یک فیلم نوآر از تیلور هاکفورد همبازی می شوند. به نقل از هالیوود ریپورتر، یک گروه از بازیگران برنده و نامزد جایزه اسکار از مورگان فریمن و آل پاچینو گرفته تا هلن میرن و دنی دویتو در یک فیلم نوآر کنار هم می آیند. عنوان این فیلم که دربازار جشنواره فیلم تورنتو عرضه می شود […]

آل پاچینو، مورگان فریمن، هلن میرن و دنی دویتو در یک فیلم نوآر از تیلور هاکفورد همبازی می شوند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، یک گروه از بازیگران برنده و نامزد جایزه اسکار از مورگان فریمن و آل پاچینو گرفته تا هلن میرن و دنی دویتو در یک فیلم نوآر کنار هم می آیند.

عنوان این فیلم که دربازار جشنواره فیلم تورنتو عرضه می شود و قرار است تیلور هاکفورد فیلمساز سرشناس سینمای آمریکا آن را کارگردانی کند، «Sniff» است.

خط داستانی فیلم «Sniff» چنین است: هنگامی که دو نفر به صورت مشکوک جان خود را از دست می دهند، جو مالوری کاراگاه بازنشسته (با بازی مورگان فریمن) توسط شریک سابقش ویلیام کیز (با بازی دنی دویتو) پایش به این ماجرا باز می شود. آنها در طی تحقیقات خود، یک دنیای تبهکاری مخفی مملو از فساد جنسی، قتل و مواد مخدر در یک جامعه افراد بازنشسته پرتجمل به رهبری هاروی استرید (با بازی آل پاچینو) و زن اغواگر داستان با نام اسپایدر (با بازی هلن میرن) را کشف می کنند.

فیلمنامه «Sniff» را تام گری نوشته است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار