رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

استیو برنز مجری اصلی مجموعه «ردپای آبی» که ۲۵ سال پیش به صورت ناگهانی این برنامه را ترک کرد بعد از سالها علت رفتن خود را فاش کرد. به نقل از نیویورک تایمز، در سال ۲۰۰۲، استیو برنز مجری برنامه «ردپای آبی» کوله پشتی و چمدان خود را جمع کرد از سگ خالدار و اتاق مبلمان کارتونی […]

استیو برنز مجری اصلی مجموعه «ردپای آبی» که ۲۵ سال پیش به صورت ناگهانی این برنامه را ترک کرد بعد از سالها علت رفتن خود را فاش کرد.

به نقل از نیویورک تایمز، در سال ۲۰۰۲، استیو برنز مجری برنامه «ردپای آبی» کوله پشتی و چمدان خود را جمع کرد از سگ خالدار و اتاق مبلمان کارتونی که در آن برنامه اجرا می کرد، خداحافظی کرد و ناپدید شد.

با رفتن استیو برنز دورانی از برنامه «ردپای آبی» که مربوط به کودکان بود، به پایان رسید و بسیاری از بچه ها از دیدن مجری خوش اخلاقی که به مدت ۶ سال برنامه را اجرا می کرد، برای همیشه محروم شدند.

استیو برنز صرف نظر از حضورهای گاه و بیگاهش در چند اسپین‌آف این برنامه تلویزیونی تا حد زیادی غایب بود.

خروج ناگهانی این مجری موجب شده بود شایعات زیادی حتی شایعه مرگ استیو برنز حول این برنامه بچرخد. بسیاری از طرفداران این مجموعه وقتی به هم می رسیدند البته اغلب در فضای مجازی، از یکدیگر می پرسیدند چه اتفاقی برای مجری اصلی این برنامه رخ داد.

حالا اما روز سه شنبه ۸ سپتامبر، یک ویدیوی توییتری توسط نیک جونیور کانال خردسالان شبکه نیکلودئون منتشر شد که در آن استیو برنز بعد از سالها با همان لباس های مجموعه خاطره انگیز «ردپای آبی» یعنی همان پیراهن راه راه سبز لیمویی با مخاطب های حالا بزرگ شده اش صحبت کرد.

این مجری مشهور در پیام ویدیویی خود از بینندگان و حمایت شان تشکر کرد و گفت: بعد از این همه سال هرگز شما را فراموش نکرده ام.

استیو برنز که اکنون تهیه کننده و موسیقیدان شده است درباره جدایی‌اش از آن برنامه گفت: متوجه می شوم که رفتن من از آن برنامه ناگهانی بود. من فقط به دانشگاه رفتم. به هر حال این موضوع واقعا چالش برانگیز بود اما عالی بود زیرا من باید از ذهن خودم استفاده می کردم و در آن زمان یک گام برمی داشتم.

این مجری افزود: من به معنای واقعی کلمه بسیاری از کارهایی را که می خواستم انجام دهم اکنون دارم انجام می دهم.

با انتشار این کلیپ بسیاری از طرفداران مجموعه «ردپای آبی»، در رسانه های اجتماعی به بحث و گفتگو پرداختند. آنها پیام برنز را دارای لحن مناسبی دانستند و در رسانه ها اشاره کردند که برنز، آنها را به دوران بی گناهی یعنی دوران کودکی شان برده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار